خبرگزاری کار ایران

ما به هیچ‌وجه دنبال تساوی نبودیم؛

حسینی: استقلال از همان دقیقه اول به دنبال تساوی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۶

اینکه بازی زیبایی را شاهد نبودند تقصیر پرسپولیس نبود بلکه استقلال با توجه به شرایطی که در جدول داشت می‌خواست با کسب حداقل امتیاز فاصله امتیازی خود را در صدر جدول با رقیبان حفظ کند.

مدافع تیم پرسپولیس گفت: تیم استقلال از همان شروع مسابقه با ارائه یک بازی تدافعی فقط به دنبال یک امتیاز بود.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به اینکه تساوی این تیم مقابل استقلال در شهرآورد ۷۸ تاکید کرد: ما به هیچ‌وجه دنبال تساوی نبودیم، اما این تیم استقلال بود که از همان دقیقه یک مسابقه با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت در حالیکه هدف‌و شیوه بازی‌ ما به نوعی بود که فقط می‌خواستیم به ۳ امتیاز مسابقه برسیم.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوه تدافعی تیم استقلال باعثشد ما در رسیدن به گل ناکام باشیم. هواداران هم حق دارند از دست ما ناراحت باشند چراکه یک بازی قشنگ را ندیدند ولی آنها باید بدانند اینکه بازی زیبایی را شاهد نبودند تقصیر پرسپولیس نبود بلکه استقلال با توجه به شرایطی که در جدول داشت می‌خواست با کسب حداقل امتیاز فاصله امتیازی خود را در صدر جدول با رقیبان حفظ کند.

مدافع تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: اینکه برخی از تماشاگران بحثتبانی و سیاسی‌کاری را در مسابقات دربی دخیل می‌دانند به هیچ‌وجه صحت ندارد چراکه تمامی بازیکنان داخل در زمین دوست دارند در این مسابقه حساس که پیروزی در آن حتی از قهرمانی لیگ برتر پر اهمیت‌تر است دست پر از زمین خارج شوند، به همین دلیل هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و هیچ کوتاهی نمی‌کنند. چه برسد به اینکه بخواهند تبانی کنند.

حسینی درخصوص ناراحتی هواداران از نتیجه تساوی بدون گل شهرآورد ۷۸ گفت: من به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند. آنها از صبح روز مسابقه در ورزشگاه بودند و باید نتیجه‌ای می‌گرفتیم که برای آنها لذت‌بخش باشد و اگر هم بازی مساوی می‌شود با نتیجه ۵ - ۵ مساوی شود. با این حال هواداران پرسپولیس ناراحت نباشند ما در مسابقات آینده با کسب نتایج لازم بار دیگر خود را به صدر جدول خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز