خبرگزاری کار ایران

رفتارها ادامه پیدا کند تجدیدنظر می‌کنیم؛

هشدار وزیر ورزش به رویانیان و فتح‌الله‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۵

متاسفانه شاهد برخی درگیری‌ها، ‌ حاشیه‌ها و جنگ‌های زرگری بودیم که زیبنده ورزش ایران نیست. نتیجه این مورد نیز بیشتر شدن بداخلاقی‌ها خواهد بود که برای ورزش زیبنده نخواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات کمیته ملی المپیک به مدیران استقلال و پرسپولیس هشدار داد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که رفتار مدیران استقلال و پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: متاسفانه در حوزه‌های مدیریتی، رفتار نیز باید در همان سطح باشد. در غیر این صورت بی‌اخلاقی به پایین‌تر از حد خود می‌رسد.

وی متذکر شد: متاسفانه شاهد برخی درگیری‌ها، ‌ حاشیه‌ها و جنگ‌های زرگری بودیم که زیبنده ورزش ایران نیست. نتیجه این مورد نیز بیشتر شدن بداخلاقی‌ها خواهد بود که برای ورزش زیبنده نخواهد بود. امیدواریم این‌ها در آینده تکرار نشود و مدیران ورزشی وارد جنگ‌های زرگری نشوند. در غیر این صورت اگر ادامه پیدا کند برای احترام به اخلاق تجدیدنظر خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که مدیران استقلال و پرسپولیس اعلام کردند وزارت ورزش برای آن‌ها تره خرد نمی‌کند، بیان کرد: من میل ندارم وارد این بحثشوم. آنها هیات مدیره دارند و خواست‌های آنها نیز مشخص است. به نظر من این دو باشگاه با توجه به تماشاگران باید به سمت خودکفایی گام بردارند. نمی‌شود هر گاه که کم آوردند سراغ دولت بیایند. باید تولید ثروت کنند. این عبارات تره خرد نمی‌کنند نیز برای ورزش مناسب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز