خبرگزاری کار ایران

استعفای رویانیان ربطی به باخت تیم ندارد؛

ذوالفقارنسب: بازی ضعیف پرسپولیس مقابل گسترش فولاد هیچ توجیهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۰۰

پرسپولیس هنوز به طور کامل شانس قهرمانی‌اش را از دست نداده و می‌تواند امیدوار باشد با توجه به اتفاقات خاص فوتبالی، همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم استعفای رویانیان در ارتباط با باخت پرسپولیس به گسترش فولاد تبریز باشد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: رویانیان پس از باخت پرسپولیس به گسترش فولاد از سمت خود استعفا کرد اما فکر نمی‌کنم استعفای رویانیان در ارتباط با این باخت باشد چون او چند روز قبل از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز هم استعفا داده بود و مشکلات باشگاه عیان شده بود.

وی افزود: باخت تیم پرسپولیس یکسری مسائل مربوط به خودش را دارد اما استعفا یکسری مشکلات دیگر را بیان می‌کند، مشکلاتی که رویانیان آنها را نمی‌گوید اما برایش غیرقابل تحمل شد. یکسری مشکلات بین رویانیان و هیات مدیره یا وزارت ورزش هست که ما از جزئیات آن خبر نداریم.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ از بین رفته یا نه، گفت: به هر صورت این تیم در یک مقطع از فصل خیلی خوب کار کرد و از نظر روحی هم در شرایط عالی بود، اما الان تیم نه به لحاظ روحی خوب است و نه بدنی و چند بازیکنی که خوب کار می‌کردند الآن خوب نیستند به خصوص در بازی آخر که توجیه ندارد.

وی متذکر شد: در دربی یکسری حساسیت بود و مشکلات بازیکنان جدید تیم و میل استقلال به مساوی وجود داشت و بازی ضعیف پرسپولیس توجیه داشت، اما بازی ضعیف مقابل گسترش‌فولاد در تبریز هیچ توجیهی ندارد. البته در مورد شانس قهرمانی هم باید بگویم که فوتبال ما بدون حساب و کتاب و بدون برنامه است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

این مربی فوتبال در پایان تاکید کرد: پرسپولیس در ۴ هفته تنها ۲ امتیاز گرفت و الآن هم این اتفاق می‌تواند برای استقلال و فولاد خوزستان و سپاهان بیفتد. پرسپولیس هنوز به طور کامل شانس قهرمانی‌اش را از دست نداده و می‌تواند امیدوار باشد با توجه به اتفاقات خاص فوتبالی، همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز