خبرگزاری کار ایران

باخت ما مقابل استقلال عادلانه نبود؛

رجب‌زاده: با حرف‌زدن کاری درست نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۶

خاصیت یک تیم باید طوری باشد که بقیه بازکنان باید جای خالی یک بازیکن را پر کنند بچه‌های ما هم مقابل استقلال خوب بودند و تلاش خودشان را کردند.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مساوی در وقت قانونی نتیجه عادلانه‌ای برای بازی ما مقابل استقلال بود.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما و استقلال در جام حذفی بازی بدی نبود. تیم ما در نیمه اول خیلی شرایط خوبی نداشت اما در نیمه دوم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و یک پنالتی هم گرفتیم که از دست رفت. به نظر من نتیجه مساوی در وقت قانونی عادلانه بود تا تکلیف بازی در وقت اضافه روشن شود اما زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است.

وی افزود: به هر حال تیم ما مستحق باخت در این دیدار نبود یعنی حداقل در ۹۰ دقیقه نباید می‌باختیم و باید کار به وقت اضافه کشیده می‌شد، اما استقلال روی تجربه بازیکنانش که تجربه بین المللی زیادی هم دارند و می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند، بازی را برد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد. بچه‌های ما همه تلاش خودشان را کردند و حداقل باید یک گل می‌زدیم که فرصت آن هم به وجود آمد اما پنالتی ما از دست رفت.

هافبک ذوب آهن در مورد غیبتش در بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: من مصدوم بودم و نتوانستم به میدان بروم. به هر صورت هر بازیکنی در هر تیمی یک نقشی دارد چه کم و چه زیاد و خیلی دوست داشتم در این بازی به تیمم کمک کنم اما با نظر پزشکان تیم و تقوی به اردو نرفتم و هفته بعد بازی خواهم کرد. خاصیت یک تیم باید طوری باشد که بقیه بازکنان باید جای خالی یک بازیکن را پر کنند بچه‌های ما هم مقابل استقلال خوب بودند و تلاش خودشان را کردند.

رجب‌زاده در پایان گفت: الآن یک ماه و نیم است که تیم ما خوب بازی می‌کند البته در بعضی از بازی‌ها با اینکه خوب بودیم اما نتیجه نگرفتیم. به هر حال شرایط تیمی ما الآن خوب شده و انسجام خوبی داریم و قطعا از جایگاهی که در جدول لیگ بر‌تر در حال حاضر داریم، بالا‌تر خواهیم آمد. البته با حرف‌زدن کاری درست نمی‌شود و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. ما خوب بازی می‌کنیم اما باید ببریم. ما باید از بازی‌های خانگی‌مان ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز