خبرگزاری کار ایران

تیم‌هایی موفق هستند که خوب امتیاز بگیرند؛

عبداللهی: ذوب‌آهن حریف ساده‌ای برای استقلال نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۶۷

درست است استقلال بازی‌ها را پرگل نمی‌برد، اما در فوتبال کسب امتیاز مهم است و با همین شرایط است که این تیم الان به عنوان شانس اول قهرمانی شناخته شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال چه در لیگ و چه در جام‌حذفی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته است.

به‌گزارش ایلنا، نصرالله عبداللهی درخصوص شرایط استقلال گفت: درست است استقلال بازی‌ها را پرگل نمی‌برد، اما در فوتبال کسب امتیاز مهم است و با همین شرایط است که این تیم الان به عنوان شانس اول قهرمانی شناخته شده است.

وی متذکر شد: در فوتبال تیم‌هایی موفق هستند که خوب امتیاز بگیرند و استقلال هم الان همین‌گونه پیش می‌‌رود. اعتقاد دارم در صورتی‌که استقلال همه نفرات خود را دراختیار داشته باشد می‌تواند در کنار کسب امتیاز، بازی‌های زیباتری را هم از خود به معرض نمایش بگذارد.

این پیشکسوت استقلال در ارتباط با شانس قهرمانی این تیم گفت: استقلال در لیگ و جام‌حذفی شانس اول قهرمانی است. به عقیده من استقلال در هر دو جام می‌تواند به قهرمانی برسد چراکه این تیم راه کسب برد را به خوبی بلد است و می‌داند در هر بازی چه می‌خواهد.

عبداللهی درخصوص بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن در جام‌حذفی نشان داد حریف ساده‌ای برای استقلال نیست. از این‌رو استقلالی‌ها باید هوشیارانه وارد میدان شوند هرچند باز اعتقاد دارم استقلال در سخت‌ترین شرایط هم می‌تواند به برد برسد چون می‌داند از بازی چه می‌خواهد و به خوبی از حداقل فرصت‌های خود استفاده می‌کند که این اتفاق نشان از تجربه کادرفنی و بازیکنان آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز