خبرگزاری کار ایران

یک شنبه داغ فوتبالی در ایران؛

جدال استاد و شاگرد در اهواز / دوئل لوکا - یحیی در کرمان / شطرنج دوباره ژنرال و تقوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۱۴

فردا یک‌‌شنبه روز داغی برای فوتبال ایران است چراکه یک روز تمام فوتبالی را شاهد خواهیم بود.

فردا یک‌‌شنبه روز داغی برای فوتبال ایران است چراکه یک روز تمام فوتبالی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، مهمترین اتفاق یک‌شنبه فوتبالی ایران تقابل حسین فرکی و علی دایی خواهد بود در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی که برنده این دو مربی تیم چهارم مرجله نیمه‌نهایی را مشخص خواهد کرد. جدال استاد و شاگرد در اهواز بدون شک بدون برنده نخواهد بود و دایی که در لیگ برتر نتوانسته نیم‌فصل دوم را خوب شروع کند بدون شک در جام‌حذفی فرصتی برای جبران ندارد و باید تمام هم و غم خود را برای موفقیت در کارزار حذفی به کار بگیرد.

دایی می‌داند در لیگ برتر دیگر بخت چندانی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد و تنها شانسی که دارد جام‌حذفی است و به همین دلیل با تمام قوا باید فردا مقابل فولاد صف‌آرایی کند و چشم به ساق‌های بازیکنانش بدوزد که در این پیکار او را و سرخ‌پوشان را سرافراز و سربلند کند. آیا دایی می‌تواند بار دیگر خود را در جام حذفی اثبات کند؟ کاری که پیش از این با سرخ‌پوشان دو بار انجام داده و امیدوار است این‌بار نیز بتواند چنین موفقیتی را تکرار کند.

اما در لیگ برتر نیز دیدارهای جذابی را شاهد خواهیم بود. لشگر ژنرال این‌بار در تهران و در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب‌آهن و تیم مجتبی تقوی صف‌آرایی می‌کند و قلعه‌نویی مصمم است بتواند یک‌بار دیگر تیم اصفهانی را همان‌طور که در جام‌حذفی با درخشش رحمتی شکست داد، از پیش رو بردارد تا صدر جدول را از چنگ فولادی‌ها خارج کند. در سوی دیگر تقوی نیز نمی‌خواهد تیم ذوب را بیشتر از این در خطر سقوط ببیند و به همین دلیل تلاش می‌کند آزادی را با دست خالی ترک نکند. به نظر این جدال زیبایی‌های خاص خود را داشته باشد یا اینکه شاهد یک بازی هوشمندانه و تقریبا دفاعی از دو تیم خواهیم بود.

اما در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم نیز مس در کرمان با لوکا‌ بوناچیچ مربی جدید خود به مصاف نفت تهران و یحیی گل‌محمدی خواهد رفت. لوکا می‌خواهد مس را به آرامش برساند و در این دیدار خانگی هم بازگشت خوبی به نیمکت تیم مس داشته باشد و هم نتیجه‌ای بگیرد که نگرانی‌ها را در کرمان کمتر کند. مس در آستانه سقوط است و حالا بوناچیچ می خواهد فرشته نجات کرمانی‌ها باشد. اما یحیی نیز بدون شک نمی‌خواهد تیمش از کورس مدعیان عقب بماند و همین دلیل کافی است که با تمام قوا به مصاف مس برود.

برنامه کامل‌دیدارهای فوتبال روز یک‌شنبه به این شرح است:

دیدار معوقه هفته بیست‌وسوم

مس کرمان - نفت تهران، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه امام علی‌کرمان

هفته بیست‌وچهارم

ملوان انزلی - تراکتورسازی‌تبریز، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه تختی انزلی

صبای قم - داماش گیلان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه یادگار امام قم

فجر شهید سپاسی - راه‌آهن سورینت، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه حافظیه شیراز

استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه آزادی

سپاهان‌اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

یک چهارم نهایی جام حذفی

فولاد خوزستان – پرسپولیس، ساعت ۱۶:۴۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز