خبرگزاری کار ایران

مشکل مالیاتی‌ احمدرضا حل شد؛

دیدار و گفت‌وگوی عابدزاده با علی پروین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۷۹

علی پروین نیز به عابدزاده گفت: هر کاری داشته باشی ما اینجا درخدمت شما هستیم و هر مشکلی که پیش آمد من را در جریان بگذار تا برای برطرف شدن آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

احمدرضا عابدزاده که برای حل مشکل مالیاتی‌اش به باشگاه پرسپولیس آمده بود با علی پروین سرپرست و بهروز منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا عابدزاده ظهر امروز برای حل مشکل مالیاتی‌اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و مشکلی که به خاطر عدم پرداخت مالیاتش از سوی باشگاه به وجود آمده را با بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه در میان گذاشت.

منتقمی برای بررسی مشکل مالیاتی عابدزاده خواستار دریافت گزارش مالی پرداختی‌ها به مربی اسبق پرسپولیس شد. عاشوری مدیر مالی باشگاه پس از بررسی های انجام شده تایید کرد در فصلی که عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها با پرسپولیس همکاری داشته مالیات تکلیفی وی از پرداختی‌اش کسر شده و قرار بوده باشگاه وجوه کسر شده را به اداره دارایی پرداخت نماید اما به علت برخی مشکلات مالی این اقدام صورت نگرفته. درپی تاییدیه مدیر مالی باشگاه نامه‌ای در اختیار عابدزاده قرار داده شد و به اداره دارایی اعلام شد که عابدزاده مالیات خود را پرداخت کرده و باشگاه از دریافتی‌های وی میزان مالیات را کسر کرده و مبلغ ۲۰ میلیون تومان مالیاتی که برای وی در نظر گرفته شده جزو تعهدات باشگاه به اداره دارایی محسوب می‌شود.

عابدزاده پس از ملاقات با منتقمی دقایقی با علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. عابدزاده مسئولیت جدید را به علی پروین مربی سابقش تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد. علی پروین نیز به عابدزاده گفت: هر کاری داشته باشی ما اینجا درخدمت شما هستیم و هر مشکلی که پیش آمد من را در جریان بگذار تا برای برطرف شدن آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز