خبرگزاری کار ایران

بازیکنان استقلال در هر بازی جانفشانی می‌کنند؛

مظلومی: وزارت ورزش به تعهدات مالی خود عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۰

امیدوارم با توجه به وضعیت مالی که استقلال دارد وزارت ورزش هم به تعهدات مالی خود عمل کند تا این تیم با دغدغه‌های مالی کمتر پا به میدان بگذارد.

پیشکسوات باشگاه استقلال گفت: با توجه به کمبود بازیکنی که استقلال دارد بازیکنان این تیم واقعا در هر بازی جانفشانی می‌کنند و خوشبختانه با این وضعیت به صدرنشینی تیم کمک کردند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظلومی درخصوص شرایط این تیم اظهار داشت: باید به این مسئله با دیدی واقع‌گرایانه صحبت کنیم. استقلال درست است زیبا فوتبال بازی نمی‌کند اما با وجود اینکه با کمبود بازیکن مواجه است خیلی خوب امتیاز گرفته که این اتفاق نشان از درایت امیر قلعه نویی و حمایت‌های فتح الله زاده دارد.

وی افزود: با توجه به کمبود بازیکنی که استقلال دارد بازیکنان این تیم واقعا در هر بازی جانفشانی می‌کنند و خوشبختانه با این وضعیت به صدرنشینی تیم کمک کردند. امیدوارم با توجه به وضعیت مالی که استقلال دارد وزارت ورزش هم به تعهدات مالی خود عمل کند تا این تیم با دغدغه‌های مالی کمتر پا به میدان بگذارد.

معاون فنی باشگاه استقلال درخصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ اظهار داشت: استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد و پایین آمدن تعداد مصدومان و محرومان استقلال خیلی کمک بیشتری به قهرمانی این تیم می‌تواند داشته باشد. امیدوارم استقلال جدا از قهرمانی در ایران بتواند حضوری موفق هم در آسیا داشته باشد.

پیشکسوت استقلال با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه گفت: استقلال در شرایط فعلی به حمایت هوادارانش نیاز دارد و انتظار من از هواداران استقلال این است که حضوری پر رنگ‌تر در استادیوم داشته باشند تا بتوانند در قهرمانی این تیم تاثیرگذار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز