خبرگزاری کار ایران

پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن؛

استقلال با ۶ غایب تمرین کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۳

با تصمیم کادر فنی استقلال بازیکنانی که مقابل ذوب‌آهن به صورت ثابت به میدان رفته بودند فردا استراحت می‌کنند اما نفرات ذخیره تیم فردا زیر نظر مربیان تیم مراحل آماده سازی خود را طی می‌کنند.

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی انجام شد.

به گزارش ایلنا، در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ زنده یاد ناصر حجازی انجام شد، خسرو حیدری، محمد قاضی، احمد جمشیدیان و بوبکر کبه از غایبین استقلال بودند. سید مهدی رحمتی، آرش برهانی و آندرانیک تیموریان نیز با تاخیر در تمرین حضور پیدا کردند.

همچنین علیرضا واحدی نیکبخت و حنیف عمران‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی که داشتند نتوانستند با استقلال تمرین کنند. محمد مهدی نظری که به دلیل مصدومیت چند روز در تمریت تیم غیبت داشت امروز بدون مشکل با استقلال تمرین کرد.

با تصمیم کادر فنی استقلال بازیکنانی که مقابل ذوب‌آهن به صورت ثابت به میدان رفته بودند فردا استراحت می‌کنند اما نفرات ذخیره تیم فردا زیر نظر مربیان تیم مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کنند. ۲۰ هوادار امروز تمرین استقلال را از نزدیک تماشا کردند. آبی‌پوشان پایتخت بعد از دویدن دور زمین در دو گروه سبز و زرد به بازی آقا وسط پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز