خبرگزاری کار ایران

خوب بازی می‌کنیم اما خوب نتیجه نمی‌گیریم؛

نظیف‌کار: مطمئن باشید داماش در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۰

ما بدشانس هستیم و گرنه باید مقابل صبای قم ۶ بر ۲ برنده می‌شدیم و روی بی دقتی و بدشانسی نتوانستیم صبا راببریم.

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند اما متاسفانه خوب نتیجه نمی‌گیریم.

علیرضا نظیف‌کار در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بدی نداریم. تیم ما خوب بازی می‌کند اما متاسفانه خوب نتیجه نمی‌گیریم. ما بدشانس هستیم و گرنه باید مقابل صبای قم ۶ بر ۲ برنده می‌شدیم و روی بی‌دقتی و بدشانسی نتوانستیم صبا را ببریم.

نظیف‌کار متذکر شد: این هفته هم با تراکتورسازی در تبریز بازی داریم که بازی بسیار سختی است. تراکتور تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد و بازی کردن با چنین تیمی در زمین خودش و با توجه به هوادارانی که تراکتور دارد، خیلی سخت است اما تلاش می‌کنیم تا با انجام یک بازی خوب، دست پر از تبریز برگردیم.

وی در مورد تغییرات کادر فنی داماش گفت: ناظمی ۳۰ بازی سرمربی ما بود و تمام سعی و تلاش خودش را کرد و زحمت خودش را کشید، اما دست ناظمی خالی بود و به دلیل مشکلات مالی نتواستند بازیکنان مد نظرشان را در شروع فصل جذب کنند و در نیم فصل هم چند بازیکن را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم. امیدوارم این اتفاقات یک شوک به تیم ما باشد و حرکت مثبتی را شروع کنیم.

نظیف‌کار در پایان گفت: ما ۲ بازی با ذوب‌آهن و راه‌آهن که با ما هم امتیاز هستند، داریم و اگر از ۶ بازی باقی‌مانده ۲ بازی را ببریم، در لیگ برتر می‌مانیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در لیگ برتر بماند و فقط مشکلات مالی به تیم ما ضربه زد اما بچه‌ها دست به دست هم داده‌اند تا به خاطر مردم رشت مشکلات را فراموش کنند و بهترین عملکرد رادر بازی‌های بعدی داشته باشیم مطمئن باشید که در لیگ برتر می‌مانیم تا جواب حمایت هواداران‌مان را که از داماش در هر شرایطی حمایت کرده‌اند را بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز