خبرگزاری کار ایران

۵تیم اول جدول شانس قهرمانی دارند؛

عقیلی: دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم / حالا فشار کمتری روی سپاهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۳

در مورد پرسپولیس صحبت خاصی ندارم چون ترجیح می‌دهم فقط در مورد تیم خودم حرف بزنم. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و در تهران دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: نتایج اخیر باعثشد فشارهایی که روی تیم ما وجود داشت، کم شود.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما در این چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم و تیم‌ ما رو پا شده و از فشارهای قبل کاسته شده و در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داریم و برای کسب ۳ امتیاز به تهران می‌آییم.

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان متذکر شد: در مورد پرسپولیس صحبت خاصی ندارم چون ترجیح می‌دهم فقط در مورد تیم خودم حرف بزنم. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و در تهران دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم.

وی افزود: ما مثل استقلال، نفت‌تهران، فولاد، پرسپولیس و حتی تراکتورسازی به یک اندازه امید به قهرمانی داریم. شانس تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی تقریبا مساوی است و ما هم مثل این تیم‌ها به قهرمانی امیدوار هستیم.

کاپیتان سپاهان اظهار داشت: در سال‌های گذشته این موقع فصل نهایتا ۳ تیم مدعی قهرمانی بودند و وضعیت یک تیم بهتر از بقیه بود اما الآن ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و برای رسیدن به جام امیدوار هستند. در این شرایط و برای رسیدن به قهرمانی تجربه تیمی و آمادگی بدنی بیشتر از هر چیزی مهم است و می‌تواند به تیم‌ها کمک کند چون اواخر فصل است به خصوص برای ۴ تیمی که در آسیا هستند و باید از بقیه تیم‌ها آماده‌تر باشند.

عقیلی در پایان گفت: امسال تیم ما مشکلات زیادی داشت در این چند سال اخیر اینقدر حاشیه نداشتیم که بازیکن از تیم جدا شود و نتوانیم در نیم فصل بازیکن بگیریم. عوض شدن مدیرعامل و رئیس کارخانه و مشکلات حاشیه‌ای که درون تیم بود، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد اما تا الآن خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز