خبرگزاری کار ایران

این بازی آخرین شانس برای مدعی بودن است؛

دایی: بازی با سپاهان فینالی تمام عیار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۶

اگر بچه‌هایمان خودشان باشند و به حواشی اخیر کاری نداشته باشند می‌توانیم از لحاظ فنی خیلی راحت سپاهان را شکست دهیم و کارمان را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا با سپاهان یک فینال تمام عیار است.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهارکرد: در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفتیم اما بازی فردا بسیار حساس است و آخرین شانس ما است که بتوانیم جزو مدعیان بمانیم. با نفراتی که در اختیار داشتیم تمریناتمان را به خوبی ادامه دادیم و بازی فردا قطعاً فینال بزرگی خواهد بود امیدواریم که بتوانیم سپاهان را شکست بدهیم و دوباره به کورس قهرمانی برگردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تیم سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند اما آنها شکست‌ناپذیر نیستند و اگر بچه‌هایمان خودشان باشند و به حواشی اخیر کاری نداشته باشند می‌توانیم از لحاظ فنی خیلی راحت سپاهان را شکست دهیم و کارمان را با پیروزی به پایان برسانیم.

دایی در مورد محرومان و مصدومان پرسپولیس و جانشینان آنان به خصوص در خط هافبک تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داشتیم. پیام صادقیان و محمد نوری را به دلیل محرومیت نداریم و عالیشاه و کفشگری هم مصدوم هستند البته با سایر بازیکنان بسیار خوب تمرین کردیم و سعی می‌کنیم جای خالی بازیکنانمان را در خط میانی پر کنیم. این بازیکنان اگر بیشتر از بازیکنان غایب‌ توانایی نداشته باشند کمتر از آنها ندارند و بازی فردا که یک فینال و جنگ تمام عیار است خودشان را نشان خواهند داد. ما در زمین خودمان و مقابل تماشاگران‌مان بازی داریم که امیدوارم تماشاگران در این بازی حاضر شوند و ما را حمایت کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلاتی که برای پیام صادقیان در هفته های اخیر ایجاد شده است تاکید کرد: متاسفانه مسائلی که بعضی‌ها با برنامه‌ریزی قبلی به وجود آورده‌اند و بعد سایت‌ها و تلویزیون هم به آن دامن زدند باعثشد تا جوانی که در اول راه قرار دارد و می‌تواند خیلی بیشتر از این‌ها پتانسیلش را نشان دهد، افت کند. مطمئنا او مثل گذشته می شود که توانست به تیم ما کمک کند او بازیکن بزرگی است که احتیاج به کمک بزگترها دارد. صحبت‌هایی که برخی‌ها مطرح کردند آخرش چه شد. نتیجه‌ای جز خراب کردن بازیکن و تیم من داشت؟ متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نبود. ما یکسری مسائل را وارد فوتبال‌مان می‌کنیم که دور از روح فوتبال و جوانمردی است و باعثمی‌شود به فوتبال ضربه بزنیم.

علی دایی در پایان در مورد اینکه چرا قطری ها به بازیکنان ایران پیشنهاد می دهند و اینکه آیا جدایی سیدجلال حسینی صحت دارد یا خیر گفت: مگر قطر با ما در جام جهانی همگروه است، برای آن‌ها چه سودی دارد که این کار را کنند؟ آن‌ها روی بهترین بازیکنان دست گذاشتند تا کیفیت لیگ‌شان را بالا ببرند. این مسائل به فوتبال آنها کمک می‌کند اما ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و عین آب خوردن لیگ‌مان را خراب می‌کنیم. سیدجلال پیشنهاداتی از قطر داشته و باشگاه قطری با خود من هم صحبت کرده و من عدم موافقتم را با انتقال اعلام کردم و به سید جلال هم گفتم. او بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین‌های تیم ما و ان‌شاالله جایی نمی‌رود و در کنار ما خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز