خبرگزاری کار ایران

بیشترین تعامل را با تیم‌ملی داشتیم؛

ماجدی: در صحبت‌های کی‌روش بویی از جوانمردی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۲

در هیچ دادگاهی هم این‌گونه نیست که یک نفر حرف بزند و طرف مقابل اجازه صحبت نداشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: صبح روز بازی با مس کرمان یک برنامه را ترتیب دادند که مشخص بود یک‌طرفه است.

به‌گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در انتقاد رفتار کارلوس کی‌روش اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم صبح روز بازی یک برنامه را ترتیب دادند که مشخص بود یک‌طرفه است نه اینکه امیر قلعه‌نویی را بزنند، بلکه استقلال را بزنند وگرنه هیچ کجا ندیده‌ایم که یک نفر صحبت کند و بقیه گوش کنند. در هیچ دادگاهی هم این‌گونه نیست که یک نفر حرف بزند و طرف مقابل اجازه صحبت نداشته باشد.

ماجدی ادامه داد: باشگاه استقلال بیشترین تعامل را با تیم‌ملی داشته، همان‌طور که مربیان این تیم همیشه در تمرینات ما حضور داشتند و سلام کی‌روش را تا زمانی که بازیکنان را در اختیار آنها می‌گذاشتیم به قلعه‌نویی می‌رسانند.

سرپرست استقلال در پایان گفت: استقلال اول فصل و نیم‌‌فصل به خاطر حضور بازیکنان در اردو نتوانست بدنسازی کند و این فقط به خاطر تعامل با تیم‌ملی بود. برخلاف حمایت‌های باشگاه استقلال و شخص قلعه‌نویی از تیم‌ملی در صحبت‌های کی‌روش بویی از جوانمردی ندیدیم، آن هم در شرایطی که استقلال هنوز اثرات عدم تمرینات مناسب بدنسازی که ناشی از حضور بازیکنان در تیم ملی بود را احساس می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز