خبرگزاری کار ایران

مساوی با ذوب‌آهن ۳ امتیازی بود؛

موسوی: نکونام فقط به خدا باج می‌دهد / حرف‌های جواد را صد در صد تایید می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۷

من حرف دلم را می‌زنم و نکونام هم اینقدر سالم است که دنبال این مسائل نمی‌رود چون با او زندگی کرده‌ام و به خوبی نکونام را می‌شناسم.

ایمان موسوی در هفته‌های اخیر به دلیل حرف‌های جواد نکونام به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده و شایعات زیادی درباره روابط او و کاپیتان تیم ملی شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، سید ایمان موسوی تمام این شایعات را تکذیب می‌کند و معتقد است جواد نکونام اهل باج دادن به کسی غیر از خدا نیست چراکه یکی از پاک‌ترین فوتبالیست‌های ایران است.

گفت‌وگوی خبرنگار ورزشی ایلنا را با این بازیکن سابق استقلال در ادامه می‌خوانید:

بازی شما و ذوب آهن مساوی تمام شد. این بازی چطور بود؟

- این مساوی برای ما خیلی خوب بود هر چند که باید می بردیم. البته بدشانس هم بودیم و گلی که من زدم را داور خطا گرفت.

واقعا خطا کردی یا نه؟

- خودم اعتقاد دارم بین ۲ نفر افتادم و توپ را دزدیم و گل زدم، اما داور اعتقاد داشت خطا کردم. گل من سالم بود هر چند که هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام.

ذوب‌آهن در این دیدار چطور بود؟

- به نظرم خیلی خوب کار کردند و واقعا حیف است ذوب‌آهن هم خوب بازی می‌کند و هم مربی خوبی دارد و باید نتیجه بگیرد. به بازیکنان ذوب‌آهن هم گفتم حیف است اینجای جدول باشید. البته شرایط زمین فولادشهر هم خوب نبود و کیفیت کار را پایین آورده بود و اگر زمین فولادشهر خوب باشد، ذوب‌آهن بهتر بازی می‌کند. نمی شد در آن زمین بازی کرد و مهدی تارتار هم قبل از بازی به ما گفته بود که شرایط زمین آنها خو ب نیست و این یک امتیاز برای ما حکم ۳ امتیاز را داشت.

در مورد مسائل اخیر که نکونام در مورد زمان حضور تو در استقلال مطرح کرده، حرف جدیدی داری؟

- اصلاً نمی‌خواهم فعلا در مورد هیچ موضوعی صحبت کنم چون من وکیل دارم و وکیلم کارهایم را انجام می‌دهد و هر مساله‌ای که باشد، او تصمیم می گیرد. در این رابطه اصلا صحبتی نمی‌کنم و حرف‌های نکونام را هم صد در صد تایید می‌کنم و گلی که در کویت زد هم خیلی قشنگ بود و به او هم تبریک می‌گویم.

شایعه شده نکونام قرار است با کی‌روش صحبت کند تا تو را به جام‌جهانی ببرد و به همین دلیل است که تمام حرف‌های نکونام را تایید می‌کنی، این شایعات واقعیت دارد؟

- اصلا چنین حرف‌هایی نیست. خدا شاهد است که حتی برای یک بار هم چنین حرف‌هایی مطرح نشده است. نکونام بازیکن بزرگ و با شخصیتی است و در زندگی‌اش فقط به خدا باج می‌دهد و هر کسی هم که حقش باشد و لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد، به تیم ملی می‌رسد. مطمئن باشید نکونام سالم ترین فوتبالیست آسیاست. من حرف دلم را می‌زنم و نکونام هم اینقدر سالم است که دنبال این مسائل نمی‌رود چون با او زندگی کرده‌ام و به خوبی نکونام را می‌شناسم.

حقت هست به تیم ملی دعوت شوی؟

- تمام تلاشم را می‌کنم و از خدا می‌خواهم اگر لیاقت داشته باشم، به تیم ملی دعوت شوم. هر چند بازیکنان خیلی خوبی داریم مثل مهرداد بایرامی که ۱۱ گل زده و لیاقت حضور در تیم ملی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز