خبرگزاری کار ایران

با ساموئل کُری خواندم؛

کبه: دلگرمی‌های قلعه‌نویی نبود الان در ایران نبودم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۰

نه خوشبختانه مشکلی ندارم و اگر کادرفنی صلاح بداند می‌توانم برای استقلال به میدان بروم و همه هدفم این است که برای استقلال مثمرثمر و بازگشت خوبی داشته باشم.

مصدومیت بوبکر کبه رفع شده تا این مهاجم مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با مس کرمان در جام حذفی نداشته باشد.

به‌گزارش ایلنا، بوبکر کبه در گفتگویی با سایت رسمی استقلال در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد که در ادامه بخوانید:

*پدر شدنت را تبریک می‌گوییم؟
ممنون. خیلی خوشحالم فرزندم به دنیا آمده. خیلی استرس داشتم و واقعاً شرایط خیلی سختی را گذراندم. مخصوصاً‌ اینکه خانواده‌ام پاریس بودند و من اینجا اما خدا را شکر فرزندم سالم به دنیا آمد تا از این بابت شکرگذار خداوند باشم.

*اسم فرزندت را چه گذاشتی؟
فرزندم پسر است و نام او را جیدی‌علی گذاشتم. البته این فرزند دوم من است و یک پسر به نام جبرییل هم دارم.

*خیلی دوست داشتی الان کنار خانواده‌‌ات باشی؟
خیلی، به هر حال فرزندم به دنیا آمده و دوست دارم هرچه زودتر او را ببینم. اما به هر حال الان هم بازیکن استقلال هستم و باید در خدمت این تیم باشم.

*خانواده‌ات کی به ایران می‌آیند؟
به احتمال زیاد یکی، دو ماه دیگر در ایران هستند.

*متوجه شدی در این هفته جدا از شما، قاضی و بیگ‌زاده هم پدر شدند؟
بله، برایم خیلی جالب بود اتفاقاً با هاشم که صحبت می‌کردم گفتم چه جالب است من و تو با هم پدر شدیم. این اتفاق خوب را دوباره به قاضی و بیگ‌زاده تبریک می‌گویم و امیدوارم فرزندان‌شان همیشه سالم باشند.

*از شرایط خودت چه خبر؟
خوشبختانه به مرز آمادگی رسیدم و در بازی با مس هم خیلی دوست داشتم برای استقلال بازی کنم، اما کادر پزشکی تشخیص دادند بازی نکنم و گفتند: بازی کردنم یک ریسک است. به خاطر همین استراحت کردم تا برای بازی‌ سه‌شنبه مشکلی نداشته باشم.

*پس برای بازی با مس مشکلی نداری؟
نه خوشبختانه مشکلی ندارم و اگر کادرفنی صلاح بداند می‌توانم برای استقلال به میدان بروم و همه هدفم این است که برای استقلال مثمرثمر و بازگشت خوبی داشته باشم.

*به این توجه کردی که مصدومیتت در اولین بازی استقلال در جام‌حذفی یعنی مقابل کاسپین قزوین رقم خورد و حالا دوباره بازگشتت در جام‌حذفی صورت گرفته است؟
خب این یک اتفاق است و من به این مسائل فکر نمی‌کنم و چیزی که برایم اهمیت دارد موفقیت است. در بازی با کاسپین روی خطای شدید بازیکن حریف مصدوم شدم و این اتفاقات جزیی از فوتبال است، ‌ اما حالا که برمی‌گردم حتماً طوری بازی می‌کنم که بهترین عملکرد را از خودم به نمایش بگذارم. این را هم برایتان بگویم با ساموئل کُری خواندم و گفتم تو از زمانی که به استقلال آمدی دو جام را با استقلال تجربه کردی اما من امسال با استقلال دو قهرمانی را تجربه می‌کنم تا من هم طعم قهرمانی با استقلال را چشیده باشم و فاصله‌ام را با تو کمتر کنم.

*پس با ساموئل هم رفیق هستی؟
آره، ما با هم دوست صمیمی هستیم و رفت‌وآمد هم داریم.

*چه پیش‌بینی از بازی با مس داری؟
بازی‌های حذفی را هیچ‌وقت نمی‌توان پیش‌بینی کرد. در لیگ فرانسه یک تیم دسته سومی لیگ یکی را می‌‌برد یا در لیگ انگلستان هم همین‌طور است. به خاطر همین ما نمی‌توانیم بازی آسانی داشته باشیم و باید طوری بازی کنیم که به هر شکل ممکن ببریم و به فینال برسیم.

*صحبت خاصی نداری؟
از نوروزی ممنونم که در این مدت برای من خیلی زحمت کشید و نه به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک برادر هوای من را داشت. از قلعه‌نویی هم که لحظه‌به‌لحظه پیگیر وضعیتم بود تشکر می‌کنم شاید اگر دلگرمی‌های قلعه‌نویی نبود من الان در ایران نبودم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز