خبرگزاری کار ایران

حمایت همه جانله در دستور کار وزیر؛

قول‌های وزیر ورزش به کارلوس کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۶

کی‌روش ابراز نگرانی کرد که در مدت چهارماهه این مشکلات مانع اجرای برنامه‌های او شود. اما وزیر ورزش و جوانان به او قول داد همه مشکلات رفع شود.

وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال اطمینان داد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی را در اولویت قرار می‌دهد و از این تیم حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان، بعد از ظهر امروز علی کفاشیان، رییس فدراسیون و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال مهمان محمود گودرزی بودند.

در این جلسه کی‌روش از مشکلاتی که تیمش برای حضور در جام‌جهانی دارد، صحبت کرد. کی‌روش ابراز نگرانی کرد که در مدت چهارماهه این مشکلات مانع اجرای برنامه‌های او شود. اما وزیر ورزش و جوانان به او قول داد همه مشکلات رفع شود: «‌اولویت ما تیم‌های ملی است و با توجه به نزدیک بودن جام‌جهانی تیم ملی فوتبال در اولویت است. همه از مربیان گرفته تا باشگاه‌ها موظف هستند بازیکنانی را که سرمربی تیم ملی می‌خواهد در اختیارش بگذارند، به خصوص تیم‌هایی که زیر نظر دولت فعالیت می‌کنند. لژیونرها هم باید مطابق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی به تیم ملی بیایند. گلایه‌های سرمربی تیم ملی منطقی بود. ما سعی می‌کنیم هر گونه حمایتی را از تیم ملی، سرمربی و فدراسیون داشته باشیم.»

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای‌ را مامور کرد تا به مشکلات فدراسیون فوتبال رسیدگی کند. سجادی هم از کفاشیان خواست تا برآورد مالی کند و در گزارشی نیازهای تیم ملی را به وزارت ورزش و جوانان اطلاع دهد. دکتر گودرزی خطاب به کی‌روش هم گفت: «محکم و قدرتمند به کارتان ادامه دهید. ما به طور حمایت معنوی کامل را از شما داریم. برنامه‌هایتان را ارائه دهید تا حمایت‌های مالی را هم شروع کنیم.»

بعد از این جلسه خبرنگاران درباره اتفاقات روزهای اخیر فوتبال از وزیر ورزش و جوانان سوالاتی را پرسیدند. یکی از سوالات مربوط به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر شکایت از کی‌روش به فیفا بود. دکتر گودرزی در این باره گفت: «توصیه می‌کنم محیط ورزش آرام باشد. جنگ رسانه‌ای خیلی پاسخ نمی‌دهد. شکایت بردن به مرزهای خارج از کشور را نمی‌پسندم. استقلال و پرسپولیس برای دولت هستند و باید با اجازه دولت و هیئت مدیره اقداماتی را انجام دهند. مسایل حاشیه‌ای مطلقا نباید مطرح شود. اگر چنین باشد در خصوص آنها تجدید نظر می‌کنیم و به نحوی دیگر با آنها برخورد می‌شود. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی موفق شود.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز