خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال؛

جدال لوکا - ژنرال با طعم تازه؛ تونی پرتغالی در آزمون فولاد فرکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۴

دیدار تراکتورسازی و فولاد به دلیل نوع فوتبالی که ۲ تیم بازی می‌کنند و بازیکنان تکنیکی و سرعتی که در اختیار تونی و فرکی هستند، می‌تواند جذابیت‌های فراوانی داشته باشد

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا سه‌شنبه در تهران و تبریز برگزار می‌شود تا فینالیست‌های این دوره مشخص شوند.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی عصر فردا با انجام دو بازی پیگیری خواهد شد که دیدارهای این مرحله از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید منتظر بازی‌های جذابی باشیم، دیدارهایی که می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را حتی در ادامه لیگ برتر عوض کند.

استقلال مس کرمان؛ بازی خاص در آزادی

آبی‌پوشان تهرانی روز جمعه در کرمان در چارچوب مسابقات لیگ برتر با مس رودرو شدند. شاگردان قلعه‌نویی به گواه کارشناسان در این دیدار همچون دیگر بازی‌های این فصل نمایش دلپذیری نداشتند و در نهایت به تساوی یک بر یک دست یافتند. البته استقلال در کرمان تا لحظات پایانی از مس جلو بود، اما عدم یارگیری مناسب در لحظات پایانی باعثشد تا شاگردان لوکا بوناچیچ توسط ادینهو از روی یک ضربه کاشته به گل مساوی برسند و یک امتیاز از این دیدار خانگی بگیرند. استقلال و مس حالا و در نیمه نهایی جام‌حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند، این دیدار باید برنده داشته باشد. آبی‌پوشان تهرانی در این فصل در کار دفاعی عملکرد خوبی داشته‌اند اما در فاز هجومی چندان قدرتمند عمل نکرده‌اند و همین مساله برای قلعه‌نویی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. در آن طرف میدان هم مس‌کرمان حضور دارد، تیمی که از شروع لیگ مشکلات زیادی داشته و در قعر جدول دست و پا می‌زند و برای بقا در لیگ می‌جنگد.

تغییرات زیاد در باشگاه مس و کادر فنی این تیم باعثشد این تیم نتواند نتایج مطلوبی کسب کند و در حال حاضر جدی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود. شاید تمام امید مس کرمان به جام حذفی باشد تا به نوعی ناکامی‌های لیگ را برای هوادارانش توجیه کند، اما در آن‌سوی میدان هم استقلال چشم به جام دارد و در خانه فقط به پیروزی و صعود به فینال رضایت خواهد داد.

تراکتورسازی فولاد خوزستان؛ یادگار فولادی تونی

هواداران پرشور تراکتورسازی تبریز بدون تردید خوشحال‌ترین طرفداران فوتبال هستند چراکه تونی اولیویرا سرمربی محبوب آنها به تیم برگشته و یک‌بار دیگر هدایت تراکتورسازی تبریز را بر عهده گرفته است. تراکتورسازی که در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شد، از حاشیه‌ها و مشکلات داخلی ضربه خورد و نتوانست از پتانسیل بالایی که دارد، به خوبی استفاده کند تا در نهایت شانس قهرمانی‌اش در لیگ برتر به حداقل ممکن کاهش یابد. تونی حالا در ماموریت جدیدی که دارد، چشم به جام حذفی خواهد داشت تا شاید محبوبیت این مربی پرتغالی در تبریز به حداکثر ممکن برسد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را برای تراکتورسازان قطعی کند.

در آن‌سوی میدان هم فولاد خوزستان قرار دارد، تیمی که در ادامه روند خوب فصل قبل خود، ‌ در این فصل هم با حسین فرکی عالی کار کرده و در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. البته فرکی و شاگردانش در جام‌حذفی هم پرقدرت ظاهر شده‌اند و به جمع ۴ تیم نهایی این رقابت‌ها رسیده‌اند، اما به صخره‌ای سخت به نام تراکتورسازی خورده‌اند و حالا باید در تبریز مقابل این تیم بزرگ و پرطرفدار صف‌آرایی کنند. دیدار تراکتورسازی و فولاد به دلیل نوع فوتبالی که ۲ تیم بازی می‌کنند و بازیکنان تکنیکی و سرعتی که در اختیار تونی و فرکی هستند، می‌تواند جذابیت‌های فراوانی داشته باشد تا در نهایت یکی از فینالیست‌های جام حذفی از دل این دیدار بیرون آید.

برنامه کامل بازی‌های عصر فردا به این شرح است:

سه شنبه ۱۵ / ۱۱ / ۹۲ – ساعت ۱۴:۳۰

تراکتورسازی تبریز – فولاد خوزستان – یادگار امام(ره) تبریز

علیرضا فغانی – حسن کامرانی‌فر – محمدرضا منصوری – پیروز سیف‌الله‌پور

سه شنبه ۱۵/۱۱ / ۹۲ – ساعت ۱۷

استقلال – مس کرمان – آزادی تهران

تورج حق‌وردی – رضا سخندان – سعید قاسمی – محمدرضا فغانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز