خبرگزاری کار ایران

از شرایط آرمانی دور بودیم؛

میثاقیان: گیتی‌پسند برای گل نخوردن و فرار از شکست بازی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۰

به نظر می‌رسید تعویق ۲۴ ساعته بازی و در کنار آن سرمای شدید باعثافت فنی بازیکنان هر دو تیم شده بود ولی این موضوع توجیه عملکرد نامناسب شاگردانم در بازی دیروز نیست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: از بازی شاگردانم در مقابل گیتی‌پسند رضایت ندارم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی یک بر یک تیمش در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال در مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: به هیچ‌وجه از نحوه بازی یارانم رضایت ندارم و متاسفانه ۲ امتیاز حساس یک بازی خانگی را از دست دادیم.

وی افزود: به نظر می‌رسید تعویق ۲۴ ساعته بازی و در کنار آن سرمای شدید باعثافت فنی بازیکنان هر دو تیم شده بود ولی این موضوع توجیه عملکرد نامناسب شاگردانم در بازی دیروز نیست.

میثاقیان تصریح کرد: دیروز بازیکنان تیم ما انگیزه لازم برای کسب نتیجه در مسابقه مقابل گیتی‌پسند را نداشتند و از شرایط آرمانی دور بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: تیم حریف هم در اکثر دقایق برای گل نخوردن و فرار از شکست به بازی هوایی روی آورده بود و در مجموع باید گفت هیچ‌کدام از دو تیم بازی خوبی را ارائه نکردند.

وی خاطرنشان ساخت: باید برای تداوم صدرنشینی تلاش بیشتری به خرج دهیم، تساوی دیروز را فراموش می‌کنیم و تنها برای کسب پیروزی در دیدار بعدی تلاش خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز