خبرگزاری کار ایران

تعویق بازی اثرش را روی پدیده گذاشت؛

شکری: میثاقیان هم مجبور شد پیراهن آستین بلند بپوشد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۳

تعویق یک روزه بازی ما و گیتی‌پسند اثرش را روی تیم پدیده گذاشت و نتوانستیم عملکرد همیشگی خود را داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: تعویق یک روزه بازی ما و گیتی‌پسند اثرش را روی تیم پدیده گذاشت و نتوانستیم عملکرد همیشگی خود را داشته باشیم.

رمضان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: بازی مقابل گیتی‌پسند بازی بدی نبود چراکه ما نیمه اول کاملا حمله کردیم و ۳۰دقیقه اول عالی بودیم به شکلی که حتی دو بار تیرک زدیم و گل اول را نیز به ثمر رساندیم.

وی افزود: شدت برودت هوا با توجه به ییلاقی بودن شاندیز و استقرار استادیوم ثامن‌الائمه در آن به منفی ۱۵ درجه می‌رسید به شکلی که اکبر میثاقیان هم مجبور شد برای اولین بار با پیراهن آستین‌دار مشکی پدیده را هدایت کند.

مربی پدیده شاندیز با گلایه از تعویق بازی یادآور شد: روز اول که بازی کنسل شد تنها به خاطر این بود که داوران و تیم گیتی‌پسند پروازشان انجام نشد و مشکلی بابت برف نبود. این موضوع به تیم ما ضربه زد و حضور ۲ روزه بازیکنان ما در اردو تمرکز آنها را برای برد این بازی بر هم زد.

شکری درخصوص نیمه دوم این بازی تاکید کرد: در شرایطی که تماشاگر چندانی هم به خاطر عوض شدن تاریخ بازی و همچنین سرمای شدید به استادیوم نیامده بود، نیمه دوم بار فنی نداشت و بر روی تعلل دفاع‌مان گل را دریافت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط جدول هنوز هم برای پدیده مساعد است، متذکر شد: بردن گیتی‌پسند قطعا راه ما را برای قهرمانی هموارتر می‌کرد، ولی هنوز هم ابتکار عمل دست ماست و تنها باید با تمرکز بیشتری حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز