خبرگزاری کار ایران

علی آقا چقدر به بازیکنان رو بندازد؟

دایی: بازیکنان پرسپولیس گفتند تا پول نگیرند، تمرین نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۵

اگر بچه‌ها تا الآن صبر کردند، به خاطر علی دایی بوده و دیگر حرفی نمانده است. علی دایی هم چند بار به بازیکنان رو می‌اندازد و نمی‌شود هر روز واسطه شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان اعتصاب کرده‌اند و دنبال مطالبات‌شان بودند.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد اعتصاب بازیکنان تیم صحبت خاصی نیست، یعنی صحبتی نمانده، بازیکنان به دنبال مطالبات خودشان هستند و چند بازی اخیر را هم به خاطر قول‌هایی که مسئولان باشگاه داده بودند بازی کردند اما خبری نشد و تصمیم گرفتند تمرین نکنند.

وی افزود: ما به عنوان اعضای کادر فنی باید ابزار و شرایط لازم فراهم باشد تا بتوانیم کار کنیم. ما رفتیم سر تمرین اما کسی تمرین نکرد و نتوانستیم کاری کنیم. علی آقا(دایی) به اندازه کافی با بچه‌ها صحبت کرده و اگر بچه‌ها تا الآن صبر کردند، به خاطر علی دایی بوده و دیگر حرفی نمانده است. علی دایی هم چند بار به بازیکنان رو می‌اندازد و نمی‌شود هر روز واسطه شود.

دای متذکر شد: الآن ۵ بازی تا پایان لیگ مانده و بازیکنان هم می دانند اگر لیگ تمام شود، دیگر نمی‌توانند از کسی پول بگیرند. مسئولین باشگاه باید به فکر باشند و مشکلات را حل کنند. بچه‌ها در این مدت با تمام وجود بازی کردند و انتظار دارند باشگاه به قول‌هایی که داده، عمل کند. وقتی باشگاه به قول‌هایی که داده، عمل نمی‌کند، بچه‌ها هم حق دارند اینگونه رفتار کنند.

مربی پرسپولیس اظهار داشت: الآن تکلیف دست ما نیست، بازیکنان هر موقع آمدند سر تمرین، ما هم تمرین می‌کنیم. الآن مسئولین باشگاه باید تکلیف را روشن کنند. ما نمی‌توانیم کاری کنیم و اگر بازیکنان آمدند، تمرین می‌کنیم اما آنطور که من شنیدم، بچه‌ها گفتند تا وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نکند، تمرین نمی‌کنند.

وی افزود: ما شانس بسیار خوبی برای قهرمانی داریم اما با این شرایط از قهرمانی فاصله گرفتیم. در این دو ماهه مشکلات زیادی بود و اگر سریع‌تر دست به کار نشوند، مشکلات بیشتر می‌شود. علی دایی با مسئولان باشگاه صحبت کرده و یک قول‌هایی دادند اما نتوانستند عمل کنند و نمی‌دانم چرا نتوانستند به تعهدات‌شان عمل کنند.

دایی در پایان گفت: واقعا حیف است، این همه زحمت کشیدیم و تیم را جمع و جور کردیم و حالا که وقت نتیجه گرفتن است، این مشکلات به وجود آمده است. تیمی که هر سال وسط جدول بود، الآن شانس اول قهرمانی است و چنین شرایطی داریم. اگر مشکلات هفته‌های اخیر نبود، الآن شرایط خیلی بهتری در جدول داشتیم و به راحتی صدر جدول را به تیمی نمی‌دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز