خبرگزاری کار ایران

تیم قلعه‌نویی امسال خوب بسته نشد؛

فریبا: شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۲

شرایط لیگ با جام حذفی فرق می‌کند و جای جبران دارد اما در جام حذفی وقتی اشتباه کنی، کار تمام است.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال و مس کرمان در جام حذفی بار فنی نداشت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی استقلال و مس کرمان به لحاظ فنی چیزی نداشت، غیر از دویدن و خطا کردن چیزی ندیدیم. زمین هم یک مقدار لغزنده بود و خطا زیاد بود. در مجموع بازی خوبی نبود، هر چند دو تیم تلاش خوبی داشتند.

وی افزود: استقلال در این بازی میزبان بود و وقتی یک بر یک مساوی بودند، باید بازی را اداره می‌کردند تا کار به وقت اضافه بکشد و فرصت بیشتری داشته باشند، اما بدن بازیکنان استقلال جواب نمی‌داد. استقلال این فصل در یادگیری خوب عمل نکرد و بازیکنان خوبش را هم از دست داد. در هر صورت فکر می‌کنم استقلال امسال بیشتر به دنبال بازیکنان با تجربه برای حضور در آسیا بود و قلعه‌نویی فکر نمی‌کرد هم بازیکنان خوبش بروند و هم مصدومان تیمش زیاد شوند.

فریبا در پایان گفت: استقلال شرایط قهرمانی در لیگ بر‌تر را دارد و اگر بخواهیم بازی‌ها را با هم مقایسه کنیم، قهرمانی بین پرسپولیس، استقلال و فولاد است و روی کاغذ بازی‌های پرسپولیس از همه آسان‌تر است و استرس خاصی ندارند. استقلال بازی‌های سخت تری نسبت به پرسپولیس و فولاد دارد. امیدواریم مصدومان استقلال برسند و در لیگ موفق شود. شرایط لیگ با جام حذفی فرق می‌کند و جای جبران دارد اما در جام حذفی وقتی اشتباه کنی، کار تمام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز