خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری در رشت اعلام شد:

واگذاری رسمی امتیاز داماش گیلان به گرند مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۱۴

در ابتدا هدف ما کم کردن حاشیه های اطراف باشگاه است و باید با افزایش روحیه بازیکنان برای موفقیت در دیدارهای آتی برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل گروه شرکت‌های گرند مشهد گفت: تلاش می‌کنیم تیم داماش را به بهترین شکل در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هدایت کنیم.

به گزارش ایلنا، مجید طلایی مدیرعامل گروه شرکت‌های گرند خراسان در نشست خبری انتقال امتیاز باشگاه داماش گیلان به این شرکت اظهار داشت: خوشحالیم از پایتخت معنوی ایران اسلامی پیام آور همدردی و همراهی با تیم ریشه دار داماش در خطه سرسبز کشورمان هستیم.

وی افزود: استان گیلان به عنوان یکی از استان‌های بزرگ کشور جایگاه بالایی در ورزش ایران دارد و تیم داماش هم یکی از شناسنامه های ورزشی این استان است، حضور ما در گیلان برای اعتلای تیم داماش است و امیدواریم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هم بتوانیم با نکاه داشتن این تیم در لیگ برتر به هدف فصل بعدمان که آسیایی کردن تیم است دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت های فرهنگی و ورزشی هدف مجموعه گرند توسعه بخش اقتصادی خود در راستای فعالیت های باشگاه داماش هم هست ادامه داد: به عنوان حامی مالی وارد مجموعه این باشگاه نشدیم بلکه مالکیت باشگاه را خریداری کردیم و تلاشمان خارج کردن این تیم ریشه دار از شرایط بحرانی فعلی است.

طلایی در خصوص وضعیت نام باشگاه داماش هم گفت: قطعا تا پایان این فصل اتفاق خاصی در این خصوص رخ نمی دهد، موضوعاتی مانند نام باشگاه و رنگ پیراهن موضوعاتی است که در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری می شود ولی قطعا هدفمان حفظ هویت این باشگاه ریشه دار است.

وی تاکید کرد: عابدینی به عنوان مدیر باشگاه و سایر اعضای تیم نیز کماکان در داماش حضور خواهند داشت و هیچ تغییر خاصی اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرعامل گروه شرکت‌های گرند خراسان افزود: در ابتدا هدف ما کم کردن حاشیه های اطراف باشگاه است و باید با افزایش روحیه بازیکنان برای موفقیت در دیدارهای آتی برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: یکی از اهداف دیگر مجموعه گرند در بحثورزش حمایت از تیم های خراسان رضوی است و قطعا در این حوزه هم ورود خواهیم کرد و تلاش می کنیم تحت حمایت خودمان یک تیم از این استان را در لیگ برتر سال آتی داشته باشیم.

امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان هم در این نشست خبری با اشاره به اینکه قبلا هم گفته بودم روزهای خوب داماش به زودی خواهد آمد گفت: در ابتدای مذاکراتمان با مجموعه گرند هدفمان کمک به فوتبال خراسان رضوی بود ولی با انجام جلساتی که با مدیران این مجموعه داشتیم شرایط کمی تغییر کرد و مقرر شد این تیم در گیلان بماند و امیدوارم مسوولان استانی استقبال خوبی از سرمایه گذاران جدید باشگاه داشته باشند.

وی افزود: باید شرایط لازم برای جذب سرمایه گذارانی از این دست را فراهم کنیم تا استان گیلان و تیم داماش که از ریشه دار ترین تیم های کشور است به روزهای اوج خود بازگردد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که بر اساس قانون و اختیاراتی که به وی محول شده اختیارات لازم برای انتقال امتیاز این باشگاه را دارد گفت: همه در مجموعه گرند خراسان و باشگاه داماش تنها به موفقیت و تداوم حضور این تیم در لیگ برتر می اندیشند و امیدواریم مسوولان استانی هم ما را در این راه تنها نگذارند.

عابدینی در پایان گفت: از مالکان جدید باشگاه درخواست کردم اجازه دهند از این مجموعه جدا شوم ولی بنا به درخواستی که از من شد و بنا به احترامی که برای مدیران مجموعه شرکت های گرند قائل هستم فعلا این موضوع را قبول کرده و به کارم در داماش ادامه خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز