خبرگزاری کار ایران

استقلال برای تداوم صدرنشینی به برد نیاز دارد؛

پورحیدری: کی‌روش باید روی دعوت رحمتی فکر کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۰

رحمتی به دلیل فشار بازی‌ها خسته بود و در آن مقطع این تصمیم را گرفت اما الان کی روش می تواند دوباره در‌های تیم ملی را به رحمتی باز کند.

منصور پورحیدری تاکید دارد که کی‌روش باید روی دعوت دوباره رحمتی به تیم ملی فکر کند.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری در خصوص شرایط استقلال برای قهرمانی در لیگ صحبت کرد که به این شرح است:

*استقلال اردوی چند روز خود در کیش را به پایان رساند. فکر می کنید تیم چقدر به آمادگی رسیده باشد؟
به نظرم استقلال در این مقطع زمانی به این اردو خیلی نیاز داشت و خوشبختانه الان هم از نظر روحی و بدنی به آمادگی رسیده تا در مجموع اردوی مفیدی را سپری کرده باشد.

*با این شرایط بازی با ملوان را چطور پیش بینی می کنید؟
این بازی هم یکی از ۴ بازی سخت باقی مانده ما است که استقلال برای تداوم صدر نشینی اش به برد در آن نیاز دارد تا همه تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بگیرد.

*استقلال ۴ بازی پیش رو دارد که ۳ تا از آن ها با مدعیان قهرمانی است. این اتفاق می‌تواند به نفع استقلال باشد یا به ضرر این تیم؟
من احساس می‌کنم بازی با تیم‌های بالای جدول راحت‌تر از بازی با تیم‌هایی است که در خطر سقوط قرار دارند، چرا که آن ها برای کسب امتیاز بازی را می‌بندند و همین کار استقلال را سخت‌تر می‌کند. امیدواریم استقلال بتواند در این ۴ بازی باقی مانده که خیلی هم سخت هستند امتیازات لازم را کسب کند.

*فکر می‌کنید استقلال بتواند در انزلی به برد برسد؟
تمام هدف تیم ۳ امتیاز بازی است و اگر استقلال بخواهد قهرمان شود حتی تساوی در این دیدار هم نمی تواند به تیم کمک کند. به همین دلیل حتما بچه ها تمام توان شان را می گذارند تا به امید خدا با ۳ امتیاز بر گردند.

*سازمان لیگ هنوز با درخواست استقلال مبنی بر تعویق بازی با فولاد موافقت نکرده. چه نظری در این ارتباط دارید؟
نمی دانم چطور برنامه ریزی شده که استقلال بعد از بازی آسیایی خود باید در فاصله ۳ روز در اهواز به میدان برود. فکر می کنم این برنامه بدون بازی های آسیایی در نظر گرفته شده و باید مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

*صحبت از بازگشت احتمالی رحمتی به تیم ملی می‌شود. شما فکر می کنید کی‌روش او را دعوت کند؟
ما در مسابقات جام جهانی کاری دشوار را پیش رو داریم و حتما کی روش می داند که باید بهترین ها را به تیم ملی دعوت کند. رحمتی هم الان جز بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان ایران است و بنابر این کی روش باید روی دعوت رحمتی به تیم ملی فکر کند.

*حتی خود کی‌روش هم به این نکته اشاره کرده بود که رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است؟
به هر حال او باید روی حرفی که زده بایستد و بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند. رحمتی به دلیل فشار بازی‌ها خسته بود و در آن مقطع این تصمیم را گرفت اما الان کی روش می تواند دوباره در های تیم ملی را به رحمتی باز کند.

*ایمان مبعلی چقدر می‌تواند در بازی‌های آسیایی به استقلال کمک کند؟
به هر حال او بازیکن خوب و بازی‌سازی است و خیلی می‌تواند در این دیدار ها به ما کمک کند. البته من از ویسی و باشگاه استقلال خوزستان که در این انتقال خیلی خوب با ما همکاری کردند تشکر می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز