خبرگزاری کار ایران

حرف‌های مایلی‌کهن زمان درستی زده نشد؛

عربشاهی: پروین را حمایت می‌کنیم تا پرسپولیس را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۹۰

اگر وزارت ورزش می‌خواهد خصوصی‌سازی کند، پرسپولیس را به پیشکسوتان این باشگاه بدهد. وقتی صندوق عقب ماشین علی پروین رختکن پرسپولیس بود و این همه قهرمانی می‌آوردیم، سازمان ورزش کجا بود؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در باشگاه پرسپولیس جمع شدیم تا از علی پروین به عنوان مدیر عامل باشگاه حمایت کنیم.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دیروز در باشگاه پرسپولیس جمع شده بودیم تا به عنوان پیشکسوتان پرسپولیس از علی پروین که امروز مدیرعامل باشگاه است، حمایت کنیم. اگر وزارت ورزش می‌خواهد خصوصی‌سازی کند، پرسپولیس را به پیشکسوتان این باشگاه بدهد. وقتی صندوق عقب ماشین علی پروین رختکن پرسپولیس بود و این همه قهرمانی می‌آوردیم، سازمان ورزش کجا بود؟

وی افزود: الان ۱۲-۱۰ سال است سازمان ورزش آمده و ۶۰ میلیارد تومان بدهی برای این باشگاه به جای گذاشته است. آن موقع برای ساده‌ترین بازی ما ۸۰ هزار نفر تماشاگر می‌آمد و الان ۵ هزار نفر هم به زور می‌آیند. من از حسن روحانی به عنوان یک قهرمان و کسی که ۱۳ سال برای پرسپولیس زحمت کشیدم، می‌خواهم اگر می‌خواهند پرسپولیس را خصوصی کنند ۴۹ درصد سهام آن را به پیشکسوتان بدهند و ۵۱ درصد آن را به هواداران بفروشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: اگر سهام باشگاه را به پیشکسوتان بدهند، خود پیشکسوتان می‌توانند هزینه تیم را بدهند. بیایند این کار را امتحان کنند و به مدت ۴ سال پرسپولیس را به پیشکسوتان بدهند و آن موقع نشان می‌دهند که پیشکسوتان می‌توانند هزینه پرسپولیس را بدهند یا نه؟ مگر زمانی که پرسپولیس دست علی پروین بوده، نمی‌توانست هزینه تیم را بدهد؟ آن زمان هم پول بود، اما ارزش نداشت.

وی در مورد دعوای مایلی‌کهن و الله‌وردی در جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: دعوا نبود، هر کسی که در جلسه بود بین ۵ تا۷ دقیقه زمان داشت تا صحبت کند. مایلی‌کهن هم نظر خودش را داد و حرف خاصی نزد، اما زمانش زمانی نبود که این حرف‌ها را بزند. هدف ما این بود که از علی پروین حمایت کنیم و پرسپولیس را بگیریم و بگوییم پرسپولیس مال ما پیشکسوتان باشگاه است.

عربشاهی در پایان گفت: مایلی‌کهن در این جلسه نظر خودش را داد و نظر همه هم محترم است، اما زمان درستی را انتخاب نکرد. حرف جواد الله‌وردی هم درست بود اما وقت این حرف‌ها نبود. هدف ما حمایت از یکدیگر است، نه اینکه همدیگر را تخریب کنیم. علی دایی هم نباید تخریب شود چون سرمربی تیم است و خودش بازیکن تیم بوده و پیشکسوت پرسپولیس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز