خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ۲۷؛

تحقیر ژنرال و استقلال در انزلی / گره قهرمانی کور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۵

دیدار تیم‌های ملوان و استقلال با برتری ۴ گله‌ قوهای انزلی به پایان رسید تا شاگردان ژنرال کاملا غافلگیر شوند.

دیدار تیم‌های ملوان و استقلال با برتری ۴ گله‌ قوهای انزلی به پایان رسید تا شاگردان ژنرال کاملا غافلگیر شوند.

به گزارش ایلنا، در روز دوم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی تیم فوتبال ملوان این شهر میزبان استقلال تهران بود که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود قوهای انزلی‌ به پایان برسد تا شاگردان ژنرال در باتلاق انزلی غرق شوند.

در این دیدار که در روزی بارانی در انزلی برگزار شد در همان دقیقه ۹ سیامک کوروشی موفق شد استقلالی‌ها را غافلگیر کند و گل نخست این بازی را وارد دروازه رحمتی کند، اما این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۱۳ احمد آهی موفق شد دومین ضربه را نیز به آبی‌پوشان وارد کند و ملوان با ۲ گل پیش بیافتد.

در ادامه شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۸ گل سوم را هم وارد دروازه استقلال کرد تا این تیم در شوک عجیبی فرو برود.

در دقیقه ۵۲ محمد قاضی موفق شد یکی از گل‌ها را با شوتی از راه دور پاسخ دهد تا کمی امید را به نیمکت استقلال منتقل کند.

در دقیقه ۵۴ مهدی دغاغله شوک دیگری را به تیم قلعه‌نویی وارد کرد و با ضربه سر در حالتی عجیب و اتفاقی توپ را به تور دروازه رحمتی دوخت تا ملوان با نتیجه ۴ بر یک پیش بیفتد.

در دقیقه ۹۰ + ۴ حنیف عمران‌زاده موفق شد گل دوم آبی‌ها را به ثمر برساند ولی این گل چیزی از تلخی شکست استقلال کم نکرد تا این بازی در پایان ۴ بر ۲ به سود قوهای انزلی به پایان برسد.

اکبریان قاضی این میدان به امیرحسین صادقی، مهرداد اولادی و هاشم بیگ‌زاده از استقلال و مهدی دغاغله کارت زرد نشان داد.

استقلال با این شکست با همان ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و ملوان نیز با کسب این ۳ امتیاز ۴۱ امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در رده ششم گرفت.

در پایان این بازی شاهین ثاقبی عنوان بهترین بازیکن فنی این دیدار را به خود اختصاص داد. پژمان نوری هم عنوان بازیکن اخلاق این بازی را کسب کرد.

استقلال ۳ دیدار سخت دیگر را به جز این بازی مقابل نفت تهران، فولاد و تراکتورسازی در ۳ هفته پایانی لیگ در پیش دارد.

ترکیب ملوان:ایمان صادقی، احمد آهی، سیامک کوروشی، مهدی شیری، احمد مهدی‌زاده، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع، شاهین ثاقبی، امیرحسین فشنگچی، جلال رافخایی و مهدی دغاغله

ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیر حسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده(کاروالیو ۵۷)، ساموئل، مجید غلام‌نژاد، پژمان نوری، مهرداد اولادی(نظری ۴۵)، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و آرش برهانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز