خبرگزاری کار ایران

هواداران تیم را تنها نگذارند؛

خرمگاه: تجربه آسیایی استقلالی‌ها بالا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۰

در حال حاضر بزرگترین شانسی که استقلال برای قهرمانی دارد این است که باید با تیم‌هایی بازی کند که با آن در کورس قهرمانی قرار دارند و به این دلیل نباید منتظر اما و اگرها باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص عملکرد این تیم برابر ملوان گفت: استقلال نتوانست در انزلی بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه با بیان این مطلب اظهار کرد: استقلال در این دیدار نبض بازی را در دست نداشت تا ملوانی که دوندگی زیادی در این دیدار داشت و به زمین تختی هم آشنا بود بر توپ و میدان مسلط باشد و در این دیدار به پیروزی برسد.

پیشکسوت استقلال درخصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ گفت: همه چیز برای رقم خوردن قهرمانی استقلال در دست خودش است. این تیم می‌تواند با برد در دیدارهای رو در روی خود شانس قهرمانی‌اش را بالا ببرد. در حال حاضر بزرگترین شانسی که استقلال برای قهرمانی دارد این است که باید با تیم‌هایی بازی کند که با آن در کورس قهرمانی قرار دارند و به این دلیل نباید منتظر اما و اگرها باشد.

وی درباره بازی با الشباب نیز گفت: تجربه آسیایی استقلالی‌ها بالا است و همیشه در این رقابت‌ها خوب عمل کردند. امیدوارم استقلال بتواند در این دیدار تیم برتر میدان باشد تا به امید خدا شروع خوبی در آسیا از خود نشان دهد.

خرمگاه با دعوت از هواداران برای حمایت از استقلال در بازی سه‌شنبه متذکر شد: برای من بیننده وقتی بازی‌های استقلال با تعداد کمی هوادار برگزار می‌شود این شرایط عذاب‌آور و سخت است. حضور هواداران در ورزشگاه خیلی می‌تواند در بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیرگذار باشد. من از هواداران می‌خواهم در این بازی سخت و حساس به استادیوم بروند تا با حضور خود در ورزشگاه به تیم کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز