خبرگزاری کار ایران

تلاش‌ ما این است که درگیر حواشی نشویم؛

مهاجری: کسب نتایج خوب نباید ما را به خواب فرو ببرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۰

خوشبختانه پس از کسب پیروزی در دیدار حساس و خارج از خانه مقابل نساجی مازندران شرایط روحی خوبی داریم و امیدواریم این روند مطلوب را به بهترین شکل ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان‌رضوی گفت: با توجه به جوان بودن اکثر بازیکنان تیم، فشار روانی ناشی از صدرنشینی را باید به خوبی کنترل کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در آستانه دیدار تیمش در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال مقابل نیروی زمینی تهران، اظهار کرد: خوشبختانه پس از کسب پیروزی در دیدار حساس و خارج از خانه مقابل نساجی مازندران شرایط روحی خوبی داریم و امیدواریم این روند مطلوب را به بهترین شکل ادامه دهیم.

وی افزود: البته باید توجه داشت کسب نتایج خوب نباید ما را به خواب فرو ببرد، ما تجربه این اشتباه را در نیم فصل نخست داشتیم و به خوبی شاهد بودیم چه شرایطی برایمان رقم خورد.

مهاجری ادامه داد: هم امتیازی ما با تیم پدیده در صدر جدول فشار روانی را بر روی بازیکنان زیاد می‌کند ولی در این میان اعضای کادر فنی نقش مهمی دارند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان تاکید کرد: ۵ بازی حساس پیش رو داریم و استراتژی تیم را برای هر بازی طراحی می‌کنیم و تمام تلاش‌ ما این است که درگیر حواشی نشویم.

وی ابراز امیدواری کرد در بازی با نیروی زمینی هم بتوانیم با بهره گیری از شرایط میزبانی، ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز