خبرگزاری کار ایران

امیدوارم با تیم ملی به جام‌جهانی بروم؛

عنایتی: نه قلیان می‌کشم، نه قهوه‌خانه دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۸

آرش برهانی نزدیک به ۸ یا ۹ سال برای استقلال بازی کرده و ۱۰۰ گله شده، ولی من طی ۳ سال ۶۰ گل زده‌ام…

مهاجم تیم صبای قم گفت: ما مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبودیم

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شکست ۳ بر یک تیم صبای قم مقابل پرسپولیس بیان داشت: ما در این دیدار بازی خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم و به هیچ‌وجه مستحق شکست نبودیم، اما متاسفانه پنالتی ما گل نشد و مطمئن باشید اگر آن پنالتی گل می‌شد روند بازی به طور کلی تغییر می‌کرد، اما با این حال ما باید تلاش کنیم در مسابقات پیش رو با کسب نتایج لازم بتوانیم جایگاه خود را درجدول رده‌بندی ارتقا دهیم.

وی با اشاره به گلزنی خود در دیدار با پرسپولیس و اینکه هم اکنون با ۱۲ گل‌زده آقای گل مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود، گفت: این گل‌ها حاصل تلاش تمام بازیکنان صبای قم است. امیدوارم در ۳ بازی پیش رو نیز بتوانم برای تیم صبا مثمرثمر باشم. برای من در وهله نخست مهم این است که برای تیمم بازیکن مفیدی باشم بعد از آن به گلزنی فکر می‌کنم.

عنایتی با بیان اینکه در فوتبال ما زیر ساخت مناسبی وجود ندارد تا جوانان رشد کنند، تاکید کرد: ما باید به سمت کشورهای مدرن برویم و با تاسیس آکادمی شرایطی را فراهم کنیم که بازیکنان به صورت حرفه‌ای تربیت شوند. داشتن تیم ب هم می‌تواند در این زمینه کمک‌های بسیاری انجام دهد. بازیکنان باید اصول حرفه‌ای زندگی کردن را یاد بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او قلیان می‌کشد و یا قهوه خانه دارد، گفت: من به هیچ‌وجه قلیان نمی‌کشم و قهوه‌خانه هم ندارم، به همین دلیل هم توانستم تا ۳۷ سالگی به فوتبالم ادامه دهم.

وی با بیان اینکه بازگشتش به استقلال به یک تراژدی تبدیل شده در خصوص زدن صدمین گل توسط آرش برهانی گفت: آرش نزدیک به ۸ یا ۹ سال برای استقلال بازی کرده و ۱۰۰ گله شده، ولی من طی ۳ سال ۶۰ گل زده‌ام، با این حال الان هم امیدوارم بتوانم لباس تیم ملی را در جام جهانی بر تن کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز