خبرگزاری کار ایران

با حضور اهالی فوتبال؛

مراسم معارفه حامی تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۱

مراسم معارفه حامی جدید تیم‌های ملی فوتبال شنبه‌شب در سالن سران اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد و طی آن اسپانسر جدید تیم‌های ملی فوتبال به طور رسمی به حاضرین در این مراسم معرفی شد.

در مراسمی که با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی، مسئولان سازمان لیگ و اهالی فوتبال برگزار شد، حامی جدید تیم‌های ملی کشورمان به طور رسمی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه حامی جدید تیم‌های ملی فوتبال شنبه‌شب در سالن سران اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد و طی آن اسپانسر جدید تیم‌های ملی فوتبال به طور رسمی به حاضرین در این مراسم معرفی شد.

گودرزی: تیم ملی فوتبال نماد هویت ملی ما است

وزیر ورزش و جوانان در همایش حمایت از تیم ملی فوتبال گفت: از تیم ملی به عنوان نماد هویت ملی حمایت خواهیم کرد. محمود گودرزی در این باره گفت: براساس یک تحقیق علمی که خودم روی مسابقات ورزشی انفرادی مانند کشتی و تکواندو و رشته‌های جمعی مانند فوتبال و بسکتبال داشته‌ایم ورزش بر افزایش هویت ملی و دینی ما تاثیر بسیار زیادی دارد. در این میان ورزش‌های جمعی و البته فوتبال تاثیر بسیار بیشتری بر این هویت خواهند داشت. فوتبال به عنوان یک عنصر جذاب مفهومی فراتر از ورزش دارد و تاثیر زیادی بر جوامع، همچنین افزایش هویت دینی و ملی می‌گذارد.

گودرزی خاطر نشان کرد: انسجام داخلی می‌تواند این هویت را ایجاد کند و در تمامی عرصه‌های مذهبی و ورزشی تاثیرگذار باشد. میلیاردها نفر در سراسر دنیا، همگرایی خوبی به وسیله ورزش فوتبال و مستطیل سبز دارند. این مفهوم جادوگونه از فوتبال برای ما بدیهی است و امیدواریم ایران بتواند در این مقطع حضور خوبی در جمع برترین‌های دنیا داشته باشد. این حضور باید قدرتمندانه باشد و باید از تیم ملی خود به عنوان نماد ملی حمایت کنیم. وظیفه همه ما حمایت از هویت ملی و تمامیت ارزی کشور است.

وی در پایان گفت: ‌ آحاد مردم امیدوار به توفیق تیم ملی هستند و باید از کسانی که از تیم ملی حمایت می‌کنند و همه زحمتکشان عرصه فوتبال از جمله کادر فدراسیون فوتبال تقدیر شود. وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال و همکارانشان با حمایت‌های مالی و معنوی می‌توانند در جام جهانی موفق شوند.

کی‌روش: ‌ پول هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی گفت: ۱۱۴ روز تا حضور در جام‌جهانی باقی مانده است. ۱۶ هفته. تماشاگرانی که می‌خواهند جام جهانی ۲۰۱۴ را ببینند ۶ تا ۱۰ برابر جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی است. اخیرا تمامی بلیت‌های جام‌جهانی فروش رفته است و متاسفانه بلیتی باقی نمانده برای کسانی که جام‌جهانی را می‌خواهند از نزدیک ببینند. بیش از ۴۵ درصد از جمعیت کل جهان که تقریبا با ۳ و نیم میلیارد نفر برابری می‌کند توجه‌شان به این جام جهانی است. در کشورهای فوتبال‌دوست مثل ایران، آرژانتین، برزیل تخمین زده شده که بیش از ۴۵ درصد جمعیت بازی‌ها را به طور زنده تماشا خواهند کرد که تخمین زده شده بالای ۵۰ میلیون نفر در ایران بازی‌ها را زنده نگاه می‌کنند.

وی افزود: این بدین معناست که ما ۱۱۴ روز از وظیفه بزرگی که بر دوش داریم، فاصله داریم و خوشحالیم که این همکاری را میان فدراسیون و بانک پاسارگاد برای حمایت از تیم ملی شاهد هستیم. از جانب فوتبال می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به بانک پاسارگاد تبریک بگویم و تشکر کنم و خوشحالیم که شما برای حمایت از تیم ملی همکاری کردید و مطمئن باشید که افسوس این فرصت را به هیچ وجه نخواهید خورد. این وظیفه فدراسیون، مربیان و بازیکنان است که بتوانند این مشارکت را به نحو احسن انجام دهند تا نتایج خوبی برای تیم ملی حاصل شود و امیدوار هستم این برنامه خوبی باشد برای دیگر حامیان که قدم جلو بگذارند و از فوتبال و تیم ملی حمایت کنند. همان طور که شما می‌دانید یک تیم ۱۱ بازیکن دارد که این ۱۱ بازیکن می‌توانند ۱۱ بخش VIP را ایجاد کنند و نماینده همه باشگاه‌ها در تیم ملی هستند. در فوتبال پول هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد چرا که اگر این طور بود رئال مادرید باید هر سال جام‌ها را از آن خود می‌کرد ولی با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری صحیح و برنامه‌ریزی مدبرانه می‌توانیم آینده فوتبال ایران را تضمین کنیم. اگر بتوانیم باعثپیشرفت و ارتقای سطح فوتبال شویم، ‌ تاثیرات مفیدی را در اقشا مختلف جامعه خواهد گذاشت. کی روش در پایان گفت: تبریک می‌گویم باز به همه تبریک می‌گویم. سعی می‌کنیم وظایف خودمان را به نحو احسن انجام دهیم تا در میان ۳۲ تیم جام‌جهانی شاهد حضور موفقیت‌آمیز ایران باشیم و باز هم به همه شما تبریک می‌گویم. این مشارکت به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

محمدی: دولت به تیم ملی کمک کند

رئیس اتحادیه فوتبال از حسن روحانی رئیس جمهور خواست بودجه‌ای جدا و مستقیم برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی برای فدراسیون در نظر بگیرد. عزیزالله محمدی اظهار کرد: اسپانسر تیم ملی، اسپانسر خیلی خوبی است ولی از حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواهش می‌کنم بودجه‌ای جدا برای فدراسیون فوتبال در نظر بگیرد تا این بودجه مستقیم به فدراسیون داده شود چرا که دولت ما، دولت فقیری نیست و برای حضور خوب در جام جهانی به اردوهای قوی نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون با رئیس جمهور جلسه‌ای خواهد داشت یا خیر، گفت: وقتی تمام جلسات ما به پایان رسید، از آقای روحانی می‌خواهیم تا جلسه نهایی را با وی برگزار کنیم که هنوز تاریخ ۲۴ اسفند برای جلسه با روحانی قطعی نیست. ستاد حمایت از تیم ملی چند جلسه دیگر برگزار خواهد کرد و حتی با ترکان مشاور رئیس جمهور و روستایی مسئول دانش آموزی ورزش هم جلساتی برگزار خواهیم کرد.

تمبر تیم ملیرونمایی شد

در همایش همبستگی ملی در حمایت از تیم ملی، با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مرتضی بانک رئیس حوزه سرپرستی ریاست جمهوری از تمبر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رونمایی شد. پیش از رونمایی از تمبر، از سفیران برزیل و آرژانتین در ایران خواسته شد تا برای تقدیر از آنها به روی سن بیایند که به سفیر برزیل جامی با طرح صنایع دستی اهدا شد اما سفیر آرژانتین در سالن حضور نداشت.

همچنین از برخی از بازیکنان ملی‌پوش حاضر در جام‌های جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان تقدیر شد. از حسن روشن به نمایندگی از بازیکنان جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین تقدیر شد. از جمع بازیکنان جام جهانی ۱۹۹۸ نام کریم باقری و جواد زرینچه را بردند که در سالن حضور نداشتند. این در حالی بود که حمید استیلی، زننده گل ایران به آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه در سالن حضور داشت ولی از او جداگانه تقدیر شد. در پایان نیز از جمع بازیکنان جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، از یحیی گل‌محمدی که در سالن حضور داشت، تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز