خبرگزاری کار ایران

با روحیه و تاکتیک به مصاف الاتحاد می‌رویم؛

کیانی: هیچ تیمی را در آسیا دست کم نمی‌گیریم / قطعا شانس صعود داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۶۱

باید با تمام وجود مقابل آنها بازی کنیم و اجازه بازیسازی به آنها ندهیم. باید از همان جلو الاتحاد را پرس کنیم چون اگر بازی را در دست بگیرند، کارمان خیلی سخت می‌شود.

هافبک تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: با یک تاکتیک و روحیه خوب به مصاف الاتحاد عربستان می‌رویم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شرایط ما خوب است و تمرینات خوب و ریکاوری مناسبی داشتیم. ما ۲ تا فیلم بازی الاتحاد را دیدیم و از امروز بیشتر روی تاکتیک های آنها برنامه ریزی می کنیم تا بایک تاکتیک و روحیه خوب جلوی آنها بازی کنیم.

وی در مورد الاتحاد عربستان گفت: به نظر من الاتحاد تیم خوبی است وبازیکنان خوبی دارد ونباید این تیم را دست کم بگیریم و باید با تمام وجود مقابل آنها بازی کنیم اگر بگذاریم الاتحاد بازی خودش را انجام دهد، کارمان سخت می شود. الاتحاد از عقب بازیسازی می کند و باید با تمام وجود مقابل آنها بازی کنیم و اجازه بازیسازی به آنها ندهیم. باید از همان جلو الاتحاد را پرس کنیم چون اگر بازی را در دست بگیرند، کارمان خیلی سخت می شود.

هافبک تراکتور سازی اظهار داشت: کل دنیا به هواداران خود می نازند وهواداران تراکتور سازی همیشه پشتوانه ما بوده اند و روحیه مضاعفی به تیم می‌دهند. هواداران ما در این بازی به حریف احترام بگذارند و تراکتور سازی را تشویق کنند تا با کمک آنها بتوانیم الاتحاد را در تبریز شکست بدهیم. درلیگ قهرمانان آسیا امتیازات بازیهای خانگی خیلی مهم است و با کمک و حمایت هواداران تلاش می کنیم تا این ۳ امتیاز را در تبر یز نگه داریم و با روحیه ای خوب در بازیهای آینده شرکت کنیم.

کیانی در پایان گفت: هیچ تیمی را نباید در لیگ قهرمانان آسیا دست کم بگیریم و باید با تمام وجود بازی کنیم. حریفان ما خیلی هزینه کرده اند و با برنامه ریزی خوب به آسیا می آیند وما هم باید با برنامه ای خوب جلوی آنها ظاهر شویم. ما قطعا از این گروه شانس صعود داریم و اگر همه بچه ها خودشان باشند، می توانیم نتیجه بگیریم. ما دنبال نتایج خوب هستیم تا از این گروه صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز