خبرگزاری کار ایران

کارلوس کی‌روش:

پتانسیل عظیم فوتبال ایران خفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۹

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کارلوس کی‌روش، سرمربی و دن گاسپار، مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال امروز(دوشنبه) با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با کاظم جلالی، رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در این دیدار به تشریح جایگاه ایران در عرصه فوتبال جهان پرداخت و گفت: پتانسیل عظیمی در فوتبال ایران وجود دارد که باید با ایجاد امکانات مناسب زمینه استفاده از این پتانسیل‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به تمرینات تیم ملی فوتبال جهت حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: تمریناتی که اکنون بازیکنان تیم ملی انجام می‌دهند نه تنها برای بازی‌های جام جهانی برزیل بلکه برای مسابقات جام ملت‌های آسیا در استرالیا نیز هست.

کی‌روش با بیان اینکه برای فوتبال ایران برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی در نظر گرفته است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های مدون در فوتبال ایران باید هدف اصلی این باشد که جوانان ایرانی با سیستمی جدید از سطوح پایه به سطح اول فوتبال دنیا برسند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: معتقدم که پتانسیلی عظیم فوتبال ایران خفته است و با عناصری چون ایجاد زمین‌های مناسب ورزش، هزینه درست در فوتبال و به کارگیری مربیان توانمند داخلی و خارجی می‌توان این پتانسیل را به حرکت درآورد.

کاظم جلالی در این دیدار با تشکر از تلاش کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران، گفت: یکی از موضوعاتی که مجلس و به دنبال آن مرکز پژوهش‌ها درباره آن کار کارشناسی انجام می‌دهد موضوع ورزش و آسیب‌های این بخش است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تبیین اقداماتی که در حوزه سیاستگذاری ورزشی کشور صورت گرفته، افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس نیز تاکنون در بحثسیاست‌های ورزشی به ویژه در رشته فوتبال و باشگاهداری بررسی‌هایی را انجام داده و گزارش‌هایی در این زمینه منتشر کرده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، ورزش کشور را نیازمند یک برنامه‌ریزی مدون بلند مدت دانست و تصریح کرد: باید در حوزه ورزش به خصوص در رشته پرطرفداری چون فوتبال به جای هزینه‌های بدون هدف به دنبال سرمایه‌گذاری‌ هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشیم.

در پایان این دیدار جلالی برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ابراز امیدواری و آرزوی سربلندی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز