خبرگزاری کار ایران

خدا کند به سرنوشت استقلال دچار نشویم؛

پروین: لیگ ادامه داشت قهرمان می‌شدیم / بعضی‌ها به اختلافات دامن می‌زنند / من و دایی دنبال پولیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۴۱

به هر دری می زنیم تا برای باشگاه پول تهیه کنیم. بنده خدا علی دایی هم کمک حال من شده و در کنار مسائل فنی، دنبال فراهم کردن پول است تا مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تعطیلی بی موقع بزرگترین لطمه را به تیم می زند گفت: اگر لیگ ادامه می یافت شک نکنید که پرسپولیس قهرمان لیگ می شد.

علی پروین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه در شرایطی که پرسپولیس روی نوار برد افتاده بود و همه چیز به نفع ما پیش می رفت، وقفه اخیر در بازیهای لیگ بزرگترین لطمه به تیم ما بود و از هر نظر به ضرر ما تمام شد. تازه چند روز بعد هم اردوی تیم ملی شروع می شود و ۵-۶ بازیکن ما باید در خدمت تیم ملی باشند. بااین شرایط برگشتن به آمادگی فعلی خیلی سخت می شود.

پروین ادامه داد: اگر بازیها ادامه می یافت، شک نکنید که پرسپولیس قهرمان بود ولی این تعطیلی بی موقع بزرگترین لطمه را به تیم زد. طفلی علی دایی که تازه تیمش راه افتاده بود ولی مگر یک مربی می تواند تیمش را برای یکسال آماده نکنه دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی باشگاه و رایزنی وی برای جذب منابع مالی اظهار داشت: به هر دری می زنیم تا برای باشگاه پول تهیه کنیم. بنده خدا علی دایی هم کمک حال من شده و در کنار مسائل فنی، دنبال فراهم کردن پول است تا مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

وی در مورد اردوی خارجی تیم پرسپولیس و سفر به ارمنستان تصریح کرد: به خاطر تعطیلی لیگ کادر فنی تصمیم گرفت علاوه بر اردوی چند روزه در ساری، یک اردوی خارجی هم در ارمنستان داشته باشیم تا روحیه بچه ها عوض شود. تیم احتمالا اواسط هفته آینده به ارمنستان می رود و آنجا با یکی از تیم های باشگاهی این کشور دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

پروین ابراز امیدواری کرد این اردو به حفظ آمادگی بازیکنان پرسپولیس کمک کند و تیمش به سرنوشت استقلال بعد از اردوی کیش دچار نشود.

سرپرست پرسپولیس در خصوص مشکلات و اختلاف نظرهایی که پیرامون وی و علی دایی مطرح می شود، تاکید کرد: کدام مشکل؟ من و دایی چرا باید با هم مشکل داشته باشیم؟ او دنبال کارهای تیمش است و من هم دنبال کارهای باشگاه. الان که وقت اینجور حرف ها نیست. ما باید همه تلاش کنیم تا پرسپولیس را به جایگاه اصلی اش برسانیم و وقت برای این جور کارها نداریم.

وی افزود: دایی طفلکی هم دنبال مسائل فنی تیم است و هم برای جور کردن پول از طریق دوستانش به آب و آتش می‌زند. نمی‌دانم چرا در این شرایط بعضی‌ها مدام تلاش می‌کنند به اختلافات دامن می‌زنند.

پروین همچنین در مورد شایعه تغییر در کادر سرپرستی تیم پرسپولیس اظهار داشت: گویا مشکلاتی برای سعید شیرینی پیش آمده که درصدد رفع آن هستیم و فعلا تغییری در سرپرستی تیم نداریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود محمد پنجعلی جایگزین شیرینی خواهد شد و صحبت‌هایی هم در این زمینه صورت گرفته، گفت: فعلا منتظر مشخص شدن وضعیت شیرینی هستیم و پس از آن در این‌باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز