خبرگزاری کار ایران

با اسکوچیچ به توافقات کلی رسیدیم؛

محجوب: برنامه‌ای برای خرید پرسپولیس ندارم / فضای فوتبال ایران تجاری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۸۸

افرادی که می‌خواهند در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند، فقط اگر قرار باشد هزینه کنند، هم به فوتبال هم به آن فرد و هم به شعور طرفداران خیانت شده است. به نظر من در چنین سیستمی همه چیز باید کنار هم باشد.

مالک باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: جلسه بسیار خوبی با اسکوچیچ برای تمدید قراردادش داشتیم.

سرویس محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد جلسه‌ای که با اسکوچیچ برای تمدید قراردادش داشتیم، الان قصد نداریم صحبت‌های خاصی بکنیم چون ۲ تا از پیش زمینه‌های آن باقی مانده است. ما جلسه‌ای با اسکوچیچ داشتیم که ۷-۸ ساعت طول کشید و در مورد کلیات ادامه همکاری مشکلی نداشتیم و جلسه خوبی بود اما هر گاه به نتیجه قطعی رسیدیم در موردش صحبت می‌کنیم.

وی افزود: برای ملوان برنامه مفصلی داریم و یک مقدار دنبال این هستیم که ببینیم برنامه‌های ما عملی می‌شود یا نه، چون خیلی جاها برنامه نمی‌تواند محور باشد. فضای فوتبال ایران با کشورهای دیگر دنیا خیلی متفاوت است و در ایران این فضا است که برنامه را تعیین می‌کند. ممکن است بهترین برنامه را داشته باشید اما این فضا هرگز ایجاد نشود و در این شرایط آدم اذیت می‌شود.

محجوب تاکید کرد: در ایران فضای مطبوعات و رسانه‌ها همیشه روی مسائل بازیکنان و هواداران مطرح است، نه برنامه‌های باشگاه و شاید از نظر حرفه‌ای و برای کار حرفه‌ای این فضا زیاد مناسب نیست و نمی‌تواند فوتبال را به سمت پیشرفت و تعالی ببرد.

مالک ملوان در پاسخ به این سوال که در این باشگاه تا چه حدی به دنبال کار تجاری هستید، گفت: به نظرم اگر دخل و خرج یک کاری جور در نیاید، اشتباه است که کار کند. باید دخل و خرج یک کاری جور در بیاید و اگر اینگونه نباشد، آدم می‌بُرد. الان این فضا را خیلی فضای مثبت تجاری نمی‌بینم. افرادی که می‌خواهند در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند، فقط اگر قرار باشد هزینه کنند، هم به فوتبال هم به آن فرد و هم به شعور طرفداران خیانت شده است. به نظر من در چنین سیستمی همه چیز باید کنار هم باشد.

محجوب در پایان در مورد شایعه خرید سهام پرسپولیس توسط او گفت: در مورد این مساله با مسئولان وزارتخانه صحبت کرده‌ایم که بیشتر حالت مشورت بوده و پیشنهاداتی داده‌ایم اما اینطور نیست که حتما ما پرسپولیس را بگیریم. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بسیار بزرگی هستند و هم دولت و هم مسئولین این تیم ها باید خیلی زودتر تکلیف آنها را روشن کنند تا از این فضا خارج شوند. باید به هوادار حرمت بگذاریم تا از سردرگمی خارج شوند. اگر استقلال و پرسپولیس برنامه محور باشند، خیلی از مشکلات وجود نخواهد داشت. برای هر مدیری کار کردن در این باشگاه‌ها خیلی سخت است و من هم برنامه‌ای برای خرید پرسپولیس ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز