خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای دیدار با کویت و گینه؛

تیم ملی در حضور گل‌محمدی تمرین کرد / کی‌روش بدون لباس اسپانسر شخصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۹۸

تیم ملی فوتبال کشورمان روز دوشنبه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در دیداری تشریفاتی در تهران میزبان تیم ملی کویت خواهد بود.

دومین جلسه تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با کویت و گینه صبح امروز شنبه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این تمرین که بازیکنان سپاهان و کریم انصاریفرد نیز به جمع اردونشینان ملحق شده بودند، با صحبت‌های کارلوس کی روش در جمع بازیکنان و تذکرات وی در خصوص جدیت در تمرینات آغاز شد.

کی‌روش که در تمرین روز جمعه با لباسی غیر از حامی مالی فدراسیون فوتبال حضور یافته بود و این مسئله انتقاداتی را متوجه او کرده بود در تمرین امروز با لباس ورزشی و بدون نام هیچ اسپانسر خارجی در محل تمرین تیم ملی شرکت کرد. بازیکنان در تمرین امروز پس از گرم کردن بدن‌ها و انجام حرکات کششی به تمرینات تاکتیکی و کار با توپ پرداختند و فوتبال تحت فشار را مرور کردند.

در تمرین صبح امروز مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی نیز که با تاخیر بر سر تمرین حاضر شده بود بر کار ملی پوشان نظارت داشت. یحیی گل محمدی سرمربی تیم نفت هم میهمان ویژه تمرینات تیم ملی بود که برای تحت نظر گرفتن بازیکنان تیمش در تمرین تیم ملی حضور یافته بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز دوشنبه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در دیداری تشریفاتی در تهران میزبان تیم ملی کویت خواهد بود. تیم کشورمان سپس روز ۱۴ اسفند ماه در دیداری تدارکاتی با تیم آفریقایی گینه دیدار می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز