خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال بی‌طرف است؛

شیرازی: هیچ شائبه‌ای در انتخابات تهران وجود ندارد / فامیل و شریک تجاری کفاشیان نیستم!

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۳۱

بنده نه نسبی و نه سببی نسبتی با علی کفاشیان ندارم و هیچ‌گونه رابطه تجاری هم بین ما وجود نداشته و ندارد.

رئیس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه هیچگونه شائبه ای در انتخابات این هیات وجود ندارد، هرگونه رابطه خویشاوندی و تجاری با رئیس فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

حبیب‌الله شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: درخواست ثبت‌نام مجدد از نامزدهای ریاست هیات تهران با دستور کفاشیان انجام شد و روند قانونی آن درحال انجام است و تاکنون هم ۹ نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

وی در مورد رد صلاحیت ۵ نامزد ثبت‌نامی مرحله اول گفت: رد صلاحیتی در کار نبوده، بلکه به دلیل همزمانی فراخوان مرحله اول با ایام دهه فجر و بی اطلاعی برخی نامزدها مقرر شد ثبت‌نام‌ها مجددا انجام شود و فردا هم مهلت قانونی ۱۰ روزه آن به پایان می رسد.

رئیس هیات تهران در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال از نامزدی وی در انتخابات هیات تهران حمایت می‌کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و علی کفاشیان صراحتا اعلام کردند که در انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد. به نظر من طرح اینگونه مسائل تنها برای زیر سئوال بردن انتخابات است و عده ای قصد حاشیه سازی دارند.

شیرازی در مورد شائبه نسبت خویشاوندی و شراکت تجاری با علی کفاشیان تصریح کرد: بنده نه نسبی و نه سببی نسبتی با کفاشیان ندارم و هیچگونه رابطه تجاری هم بین ما وجود نداشته و ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز