خبرگزاری کار ایران

گینه یک تیم فیزیکی است؛

آل‌نعمه: پیروزی شیرینی مقابل کویت کسب کردیم / فرصت چندانی تا جام جهانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۴۷

فیلم بازی‌های گینه را دیدیم که یک تیم فیزیکی است و یکسری از بازیکنان آنها در اروپا بازی می‌کنند و یک محک خیلی خوبی برای تیم ملی بود و ان‌شاالله بتوانیم از این بازی‌های تدارکاتی و دوستانه خوب استفاده کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل کویت تیم جوان شده ایران یک پیروزی شیرین کسب کرد.

احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با کویت بازی خوبی بود. سرمربی تیم ملی در این دیدار از یک مجموعه جوان استفاده کرد و همه بازیکنان خوب کار کردیم و توانستیم یک پیروزی شیرین کسب کنیم. کویت هم تیم خوبی بود و فقط ۲ نفر از بازیکنان اصلی‌اش در این دیدار نبودند، اما خیلی خوب بازی کردند و حتی در دقایقی ما را هم تحت فشار گذاشتند، اما در مجموع خیلی سرتر از حریف بودیم و در مجموع کادر فنی تیم ملی راضی بودند.

وی در مورد بازی با گینه گفت: هر چند بازی با کویت یک دیدار رسمی بود، اما استارت بازی‌های تدارکات ما بود. گینه هم بازی خوبی خواهد بود ما امروز فیلم بازی‌های گینه را دیدیم که یک تیم فیزیکی است و یکسری از بازیکنان آنها در اروپا بازی می‌کنند و یک محک خیلی خوبی برای تیم ملی بود و ان‌شاالله بتوانیم از این بازی‌های تدارکاتی و دوستانه خوب استفاده کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی ما کم است و فرصت آنچنانی هم نداریم. اگر بشود اردوهای بیشتری را داشته باشیم، خیلی خوب است چون جام‌جهانی بالاترین سطح فوتبال دنیا است و همه تیم‌ها با آمادگی کامل در این تورنمنت بزرگ شرکت می‌کند. ما باید از این فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی به خوبی استفاده کنیم و با تمام قدرت برای حضور در مسابقات آماده شویم و در اوج آمادگی وارد جام جهانی شویم تا در این تورنمنت بزرگ بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و از امتیاز فوتبال ایران و آسیا به خوبی دفاع کنیم.

آل‌نعمه در پایان گفت: تلاشم را می‌کنم تا در اردوهای بعدی دعوت شوم. در بازی با کویت کل تیم خوب بود و من هم تلاشم را کردم تا خوب کار کنم. در ۳ بازی باقی‌مانده در لیگ هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در اردوهای بعد به تیم ملی دعوت شوم که البته این مساله به نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز