خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای به خبرگزاری ایلنا؛

درودگر: اطلاعات غلط به مردم ندهید / قبل از اعلام کذب‌بودن، مطالب را بررسی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۷۸

مدیر عامل پیشین باشگاه ملوان، مدیر عامل جدید این باشگاه را به ارائه اطلاعات غلط متهم کرد و تاکید کرد: به مردم اطلاعات غلط ندهید.

مدیر عامل پیشین باشگاه ملوان، مدیر عامل جدید این باشگاه را به ارائه اطلاعات غلط متهم کرد و تاکید کرد: به مردم اطلاعات غلط ندهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن نامه صادق درودگر که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت به این شرح است:

مدیرعامل محترم باشگاه ملوان بندر انزلی

با سلام و احترام

لطفا اطلاعات غلط به مردم ندهید، مردم داناتر و هوشیارتر از آن هستند که می‌اندیشید.

با توجه به مصاحبه جنابعالی ضمن تشکر و قدردانی از شما که بنده و اعضاء محترم هیات مدیره را شریف و زحمتکش معرفی فرموده اید نظر به ارائه لیست بدهی‌ها و درآمدهای باشگاه ملوان از جنابعالی درخواست می‌گردد با توجه به اینکه دو روز است به باشگاه ورود فرموده‌اید قبل از اعلام کذب بودن مطالب و موارد زمان بیشتری برای مطالعه و بررسی اختصاص داده تا از دوباره گویی و ارائه اطلاعات غلط خودداری گردد لذا بدینوسیله توضیحاتی را برای آگاهی شما تقدیم می‌دارم.

۱ - اعلام فرموده‌اید بازیکنان شاکی به سازمان لیگ مبلغ ۲۲۷۱۰۷۱۷۴۷۹ ریال

لطفا لیست کامل افراد مشخص شود تا مردم بدانند این بازیکنان مربوط به چه دوره‌ای هستند و آگاهی لازم و کامل به مردم بدهید زیرا این مبلغ مربوط به چند فصل است.

۲ - مانده تعهدات باشگاه در فصل جاری ۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال

همانند مورد بالا لطفا لیست کامل ارائه فرمایید با ذکر تاریخ و فرد طلبکار تا مردم بدانند این بدهی‌ها مربوط به چه کسی و چه زمانی است.

۳ - - کمک‌های آقای هدایتی ۱۴۶۳۹۴۸۰۰۰۰ ریال

همه مردم شریف بندر انزلی از پیر و جوان خرد و کلان می دانند که آقای هدایتی برای فصل جاری مقرر فرموده بودند که ۱.۰۰۰. ۰۰۰.۰۰۰ تومان به باشگاه و مردم بندر انزلی هدیه دهند که ۶۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ تومان طی دو فقره چک به آقای سعادتمند داوودی فرماندار وقت پرداخت کردند که ۱۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ تومان از این مبلغ به پژمان نوری بازیکن فصل پیشین برای دریافت چک شرکت استیل‌آذین ایرانیان پرداخت و ۵۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ کل دریافتی ما از وی در فصل جاری بوده و ۴۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ تومان بقیه را هم با توجه به ورود مالک جدید متمول دلیلی نداشته که درخواست کنیم، الباقی مبالغ مربوط به فصل قبل بوده که برای پرداخت هزینه‌های فصل انجام شده که بخشی را نیز بنده برای جذب بازیکنان فصل جدید استفاده کرده‌ام، با ارائه این گزارش هواداران قوی سپید، مردم شریف و عزیز بندر انزلی کاملا روشن شده‌اند که چگونه با دست خالی۷ تیم در لیگ کشور در زمان حضور بنده با همکاری بازیکنان، پیشکسوتان، مربیان پایه، بانوان، فوتبال ساحلی این فصل بسته شده به کلیه مسابقات در استان‌های مختلف اعزام شده و بیش از ۳۰ درصد مبالغ قرارداد کلیه نفرات عضو باشگاه به آنها پرداخت شده و کلیه هزینه‌های اعزام و هتل، اردوگاه محل اقامت کلیه تیم‌ها در مسابقات با کمک و همکاری همه اعضاء تیم‌ها و کادر فنی و اداری پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز