خبرگزاری کار ایران

از عملکرد خارجی‌های تیم راضی هستیم؛

ماجدی: استقلال امسال بدشانس بود / آندو ۲ هفته دیگر می‌رسد / اکبرپور باید خویشتندار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۸۳

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم امسال از همه نظر با بدشانسی روبرو بود تاکید کرد: موقعیت فعلی استقلال مرهون درایت مدیریت باشگاه و کادر فنی و تلاش و غیرت بازیکنان است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم امسال از همه نظر با بدشانسی روبرو بود تاکید کرد: موقعیت فعلی استقلال مرهون درایت مدیریت باشگاه و کادر فنی و تلاش و غیرت بازیکنان است.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: امسال از هر نظر با بد اقبالی روبرو بودیم، از مصدومیت بازیکنان کلیدی ما گرفته تا جدایی چند مهره اصلی که اجازه نداد تا تیم روند اصلی خودش را طی کند. با این وجود درایت مدیریت باشگاه و کادر فنی باعثشد تا کمترین لطمه به تیم وارد شود و در حال حاضر در لیگ مدعی اصلی قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم تلاش می‌کنیم حضور مقتدرانه‌ای داشته باشیم.

وی در مورد اتمام قرارداد ۱۵ بازیکن استقلال در پایان فصل جاری اظهار داشت: قرارداد بازیکنان به کمیته نقل و انتقالات باشگاه مربوط است که مسئولیت آن را امیری برعهده دارد. من اطلاعات دقیقی در این باره ندارم و بهتر است اظهارنظر نکنم.

ماجدی در خصوص اینکه آیا قرارداد یک‌ساله با باشگاه‌ها در سایر کشورها نیز متداول است، گفت: این مسئله به میزان پرداخت باشگاه‌ها دارد و در هر تیمی تفاوت می‌کند. البته بازیکنان جوان علاقه‌مندند تا قرارداد یک‌ساله امضا کنند تا با پیشنهادهای بهتر بتوانند شرایط مالی بهتری داشته باشند.

سرپرست استقلال یادآور شد: البته شخصا اعتقاد دارم قرارداد بازیکنان حداقل باید ۲ ساله باشد تا باشگاه‌هایی که برای بازیکن جوان هزینه می‌کنند حداقل مطمئن باشند برای ۲ سال می‌توانند از بازیکن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من باید این مسئله قانونمند شود و تا زمانی که چارچوب‌های قانونی برای نقل و انتقالات بازیکنان نداشته باشیم همین می‌شود که کمیته انضباطی ما پرکارترین کمیته فدراسیون می‌شود.

ماجدی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اینکه با توجه به مصدومیت طولانی احمد جمشیدیان در فصل جاری وضعیت قرارداد وی چگونه خواهد بود، تصریح کرد: در این زمینه مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد ولی آنچه مشخص است وی با مصدومیت ناخواسته روبرو شد و اجازه نداد تا این بازیکن نتواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.

سرپرست استقلال در مورد مصدومیت آندو تیموریان گفت: یک‌ساعت پیش تلفنی با آندو صحبت کردم و او گفت قرار است امروز دکتر نوروزی دست او را معاینه کند و نظر خودش را اعلام کند. البته آندو می‌گفت تا دو هفته دیگر تمریناتش را آغاز خواهد کرد ولی اینکه به بازی نفت تهران برسد یا نه مشخص نیست.

وی درباره انتقادات سیاوش اکبرپور از وضعیت استقلال گفت: اکبرپور باید بداند الان زمان مطرح کردن اینگونه مسائل نیست. او باید خویشتنداری کند. همه تیم این مشکلات را دارند و از مدیر باشگاه تا سرمربی همه دنبال حل این مشکلات هستند. اکبرپور باید بداند در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ زمان مطرح کردن اینگونه مشکلات نیست.

ماجدی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد بازیکنان خارجی استقلال در فصل جاری تصریح کرد: " ساموئل " در چند سال اخیر یکی از بازیکنان طراز اول خارجی بوده و در تیم استقلال یک مهره چند کاره است. " کبه " یک ماه به دلیل مصدومیت در تمرینات ما حضور نداشت، اما از زمانی که به تیم برگشته بازی‌های خوبی انجام داده و می‌تواند در روند تیم تاثیرگذار باشد. " کاروالیو " هم تازه به جمع ما اضافه شده و زحمت خودش را می‌کشد اما زمان نیاز دارد تا در قالب تاکتیکی تیم جا بیفتد. در مجموع امسال خریدهای خارجی خوب و کارآمدی داشتم و از عملکرد آنها راضی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز