خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛

داماش به برگزاری یک دیدار خانگی بدون تماشاگر محروم شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۶۶

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درحالی تیم داماش گیلان را به یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرد که دیدار بعدی خانگی این تیم در آستانه سقوط برابر پرپسولیس تهران است.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلفات تماشاگران منتسب به تیم داماش گیلان در دیدار روز پانزدهم آذرماه مقابل ملوان بندرانزلی از این قرار است:

۱ - تخلفات تماشاگران تیم داماش بر اساس گزارش های داوری و ناظرین، دلالت بر فحاشی، اهانت، سردادن شعارهای غیراخلاقی، پرتاب اشیا درطول مسابقه، وارد کردن خسارت به اتوبوس های تیم ملوان انزلی ذکر شده است و با نوجه به سابقه این مساله از داماشی ها، این تیم به یک بازی بدون تماشاگر و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲ - درخصوص اظهارات امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان مبنی بربیان مطالبی ازطریق برنامه نود که در سایتهای خبری هم انعکاس داشته و پرونده مفتوح و در دست رسیدگی است.

۳ - تخلفات عبدالله مرغوب سرپرست تیم داماش گیلان با مقررات بند دوم ماده ۲۳ آیین نامه انضباطی تطبیق داده شده و نامبرده با توجه به مواردی که گفته، به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال، جریمه نقدی محکوم می شود.

۴ - رسیدگی به خسارات ادعایی باشگاه ملوان انزلی منوط به طرح شکایت با رعایت مقررات مواد ۸ و ۹ آیین نامه انضباطی و ارائه مستندات مثبت ادعا بر حسی موازین جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز