خبرگزاری کار ایران

درباره صادقیان ریسک نکردیم؛

دایی: برد و باخت در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۴۹

ما به اهدافی که در اردوی مازندران مد نظر داشتیم دست یافتیم. دو بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم و در چمن مصنوعی تمرین و بازی کردیم تا برای بازی با داماش مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی مازندران به اهدافی که مدنظر داشتیم دست یافتیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی درباره شکست یک بر صفر سرخ‌پوشان گفت: برای ما در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست، بلکه محک زدن نفرات و ارزیابی سیستم و تاکتیک‌های موردنظر در اولویت است. ما در این بازی موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: تیم نساجی بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت، البته آنها در نیمه اول فشرده و کمی بسته بازی می‌کردند. در مجموع ما به اهدافی که در اردوی مازندران مد نظر داشتیم دست یافتیم. دو بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم و در چمن مصنوعی تمرین و بازی کردیم تا برای بازی با داماش که در چمن مصنوعی برگزار می‌شود مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی سرخ‌پوشان تاکید کرد: در این بازی‌ها نفرات و تاکتیک‌های مدنظرمان را مورد ارزیابی قرار دادیم و بازیکنان در آمادگی خوبی قرار گرفتند. اینجا هواداران هم استقبال بسیار خوبی از تیم پرسپولیس داشتند و از نظر روحی نیز در شرایط خوبی قرار گرفتیم. در مجموع باید از مسئولان برگزاری این تورنمنت، هواداران و تیم‌های حاضر در این مسابقات تنقدیر و تشکر کرد.

دایی در پاسخ به این سوال که پیام صادقیان در بازی مقابل صدرای نکا ۲ پاس گل داد، اما مقابل نساجی به میدان نرفت، گفت: پیام در بازی قبلی دچار مصدومیت شد و ما ریسک نکردیم و به همین دلیل به او بازی ندادیم تا مشکلی برایش بوجود نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز