خبرگزاری کار ایران

سایت فیفا گزارش داد؛

ایران - آرژانتین در بین ۸ دیدار پرتماشاگر جام‌جهانی برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۵۶

همه بلیت‌های بازی ایران - آرژانتین به فروش رفته که می‌تواند در نوع خود قابل توجه باشد. از روز چهارشنبه سایت فیفا بلیت فروشی‌اش را در مرحله دوم آغاز کرده و تا روز ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

سایت فیفا، در گزارشی آماری از فروش بلیت های جام جهانی منتشر کرد.

به گزارش ایلن ابه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در فاصله ۳ ماه مانده تا آغاز جام جهانی سایت فیفا آمار فروش بلیت‌هایش را اعلام کرد که در این میان دیدار ایران - آرژانتین، در میان ۸ بازی پرتماشاگر جام جهانی قرار گرفته است.

بر اساس اعلام سایت فیفا، همه بلیت‌های بازی ایران - آرژانتین به فروش رفته که می‌تواند در نوع خود قابل توجه باشد. از روز چهارشنبه سایت فیفا بلیت فروشی‌اش را در مرحله دوم آغاز کرده و تا روز ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت. تا دیروز ۳۴۵ هزار بلیت به فروش رفته است و همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، چهار دیدار افتتاحیه، نیمه‌نهایی و فینال جام‌جهانی بلیت‌هایش به اتمام رسیده بود. پس از شروع بلیت‌فروشی مرحله دوم، بلیت‌های ۸ دیدار دیگر هم به پایان رسید که شامل بازی‌های برزیل – کرواسی، اسپانیا – هلند، استرالیا – هلند، اروگوئه – انگلیس، آرژانتین – ایران، اسپانیا – شیلی، نیجریه – آرژانتین و کره‌جنوبی – بلژیک می‌شود.

فیفا پیش بینی کرده سه میلیون و دویست هزار بلیتش در جام جهانی ۲۰۱۴ فروخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز