خبرگزاری کار ایران

کی روش در قراردادم تاثیر داشت؛

وینگادا: امیدوارم ایران را به المپیک برزیل برسانم / توجهی به قراردادم ندارم!

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۲۵

باعثافتخار است که با فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ایران همکاری می کنم. امیدوارم بتوانم تیم فوتبال امید ایران به المپیک ۲۰۱۶ برزیل برسانم.

سرمربی تیم فوتبال امیدگفت: صحبت های من با کی روش در قطر در انعقاد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران تاثیر زیادی داشت.

به گزارش ایلنا، نلو وینگادا پس از امضای قرارداد هدایت تیم فوتبال امید ایران در نشست خبری افزود: جا دارد از کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تشکر ویژه کنم چرا که او از من حمایت کرد و ترغیبم کرد تا هدایت تیم فوتبال امید ایران را بپذیرم.

وی تصریح کرد: در ماه ژوئن در قطر صحبت های با کی روش انجام دادم که این صحبت ها تاثیر زیادی در پذیرش این مسئولیت داشت.

سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه من یک مربی حرفه ای هستم، گفت: باعثافتخار است که با فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ایران همکاری می کنم. امیدوارم بتوانم تیم فوتبال امید ایران به المپیک ۲۰۱۶ برزیل برسانم.

وی تاکید کرد: امروز با توجه به صحبت های قبلی قراردادم را امضا کردم و با تمام توان و بدون در نظر گرفتن اینکه در قراردادم چه چیزهای قرار گرفته، کارم را ادامه خواهم داد.

وینگادا خاطر نشان کرد: هنوز نحوه صعود تیم ها به المپیک برزیل اعلام نشده است و امشب به پرتغال بر می گردم و پس از بازگشت به ایران کارم را با جدیت دنبال خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز