خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

استقلال در حسرت پیروزی آسیایی ماند / شکست سنگین تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۰۵

تیم استقلال در سومین دیدار خود نیز مقابل الجزیره امارات به تساوی دست یافت تا شاگردان امیر قلعه نوعی در حسرت پیروزی در آسیا باقی بمانند و دور رفت مسابقات را با قعرنشینی به پایان برسانند.

تیم استقلال در سومین دیدار خود نیز مقابل الجزیره امارات به تساوی دست یافت تا شاگردان امیر قلعه نوعی در حسرت پیروزی در آسیا باقی بمانند و دور رفت مسابقات را با قعرنشینی به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفنه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه اول این رقابت ها از ساعت ۱۹.۳۰ امروز سه شنبه تیم های استقلال و الجزیره امارات در حضور دو هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

آبی پوشان که به پیروزی در این دیدار به شدت نیاز داشتند از ابتدای بازی ارسال از کناره های زمین را در دستور کار خود قرار دادند و چشم به حرکات خسرو حیدری از راست و هاشم بیک زاده از چپ دوختند. بازی هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده بود که الجزیره روی اشتباه امیرحسین صادقی با ضربه " عبدالعزیز بارادا " دروازه استقلال را باز کرد.

قلعه نوعی پس از این گل به شدت از عملکرد مدافعینش عصبانی شد و از آن ها خواست در دفع توپ تعلل نکنند. استقلال برای جبران این گل هم چنان به ارسال از کناره ها چشم داشت که در دقیقه ۱۶ ارسال خسرو حیدری در میان مدافعان الجزیره روی سر محمد قاضی نشست تا او با ضربه ای دقیق گل تساوی بخش استقلال را به ثمر برساند.

در ادامه استقلال چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه الجزیره داشت اما دروازه بان و مدافعین اماراتی اجازه خودنمایی به مهاجمان استقلال را ندادند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در نیمه اول عبدالله موسی تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود. با شروع نیمه دوم قلعه نوعی با به میدان فرستادن ایمان مبعلی به جای پژمان نوری و کبه به جای نظری شکل هجومی تری به تیمش داد تا از امتیاز میزبانی برای پیروزی در این دیدار استفاده کند.

در حالی که استقلال تیم برتر میدان بود و بازی را در اختیار داشت، الجزیره روی یک ضد حمله برای دومین دروازه رحمتی را به راحتی باز کرد. شکاف در عمق دفاع استقلال برای دومین بار بارادا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن در دقیقه ۵۵ دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند. استقلال در ادامه حملات بیشتری را تدارک دید و حریف را تحت فشار قرار داد تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کرنر مبعلی را حنیف عمران زاده با ضربه سر به گل تساوی استقلال تبدیل کرد.

استقلال برای زدن گل پیروزی ۲۰ دقیقه پایانی الجزیره را تحت فشار حملات خود قرار داد تا جایی که حریف کاملا در لاک دفاعی فرو رفت. بهترین موقعیت استقلال که تنها با ارسال از کناره ها به دنبال باز کردن دروازه حریف بود در دقیقه ۹۲ رقم خورد که ضربه کبه را در موقعیت تک به تک دروازه بان الجزیره با پا دفع کرد.

استقلال در دقایق پایانی می رفت که نتیجه تساوی را با شکست عوض کند اما ضربه بارادا در آخرین لحظه به تیر دروازه رحمتی برخورد کرد تا دوتیم این دیدار را با تساوی به پایان ببرند. حنیف عمران زده تنها بازیکن اخطاری نیمه دوم این دیدار بود. الجزیره با این تساوی ۷ امتیازی شد و در صدر جدول گروه اول باقی ماند و استقلال با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

اما تراکتورسازی دیگر نماینده کشورمان که به مصاف العین امارات رفته بود مقابل این حریف ۳ بر یک شکست خورد تا صدر جدول را به این تیم اماراتی بدهد و حالا در دور برگشت باید تلاش بیشتری برای جبران این شکست و البته صعود به دور بعد داشته باشد.

برنامه کامل و نتایجی که تاکنون در هفته سوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا رقم خورده به شرح زیر است:

سه شنبه ۲۷ اسفندماه

* گروه A

استقلال ایران(۲) - الجزیره امارات(۲)

گل ها: بارادا در دقایق ۵ و ۵۵ برای الجزیره و قاضی در دقیقه ۱۶ و عمران زاده در دقیقه ۶۴ برای استقلال

الشباب عربستان(۴) - الریان قطر(۳)

* گروه C

العین امارات(۳) - تراکتورسازی ایران(۱)

گل ها: آساموا جیان(۱۶ و ۷۴) و عبدالرحمان(۳۷) برای العین و فخرالدینی(۴۲) برای تراکتور

لخویا قطر(۲) - الاتحاد عربستان(صفر)

* گروه E

سرزو اوزاکای ژاپن(۴) - بوریرام یونایتد تایلند(صفر)

پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی(۲) - شاندونگ‌لیوننگ چین(۲)

* گروه G

ملبورن ویکتوری استرالیا(یک) - یوکوهاما مارینوس ژاپن(صفر)

گل: کوستا بارباروزس(۹)

گوانگژو چین(۳) - چونبوک موتورز کره‌جنوبی(یک)

چهارشنبه ۲۸ اسفندماه

* گروه B

بنیادکار ازبکستان - فولاد ایران، ساعت ۱۸، ورزشگاه بنیادکار تاشکند

الفاتح عربستان - الجیش قطر، ساعت ۲۰، ورزشگاه شاهزاده عبدالله آل حسا

* گروه D

سپاهان ایران - الاهلی امارات، ساعت ۱۹، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

السد قطر - الهلال عربستان، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه شیخ جاسم بن حمد دوحه

* گروه F

هیروشیما ژاپن - اف سی سئول، ساعت ۱۳:۳۰

بیجینگ گوان چین - سنترال‌کوئست استرالیا، ساعت ۱۵

* گروه H

وسترن سیدنی استرالیا - کاوازاکی فرونتال‌ژاپن، ساعت۱۲

اولسان هیوندای کره‌جنوبی - گو ئیژو رنه چین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز