خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

قلعه نوعی: این بهترین بازی امسال ما بود / بدشانسی گریبانگیر استقلال شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۰۸

الان این بدشانسی گریبانگیر ما شده که راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم. به هر حال در یک مقطع ممکن است این اتفاق برای هر تیمی رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش نتوانست به اولین برد این فصل خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند با تاکید بر اینکه آبی پوشان بهترین نمایش و عملکرد سال خود را در این بازی ارائه دادند گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد و حسرت ما را به دنبال داشت. من به اندازه ۱۰ سال به خاطر از دست رفتن این فرصت ها دست روی سرم گذاشتم!

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی پس از تساوی ۲ بر ۲ شامگاه سه شنبه تیمش برابر الجزیره امارات در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: به نظرم تیم ما نمایش خیلی خوبی داشت و لیاقت پیروزی در این بازی را داشت. من امسال چنین بازی را از استقلال ندیده بودم و اعتقاد دارم این بهترین بازی امسال ما بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه ارزیابی فنی‌اش از این دیدار گفت: در آنالیزی که داشتیم به بازیکنانم گفته بودم که مراقب بازیکن شماره ۱۰ باشند اما هر وقت بازیکنانم روی گرفتن این شماره ۱۰ کوتاهی کردند، او توانست گلزنی کند. تیم الجزیره در این بازی سه موقعیت گلزنی داشت که دو موقعیت آن به گل تبدیل شد.

امیر قلعه نویی با تاکید بر اینکه تیمش در این دیدار نمایش خیلی خوبی داشت گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم اما به گل تبدیل نشد. من هنوز در شوک ضربه کبه هستم. مگر می شود بازیکن در این شرایط نتواند ان توپ را به گل تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که یک امتیاز هم خوب است اما ما لیاقت رسیدن به پیروزی را داشتیم. اینقدر در این موقعیت از دست دادیم که ما به اندازه ۱۰ سال دست روی سرمان کشیدیم و حسرت خوردیم.

قلعه نویی در مورد ضعف خط دفاعی تیمش نیز گفت: بچه های ما در نظم دفاعی خیلی خوب هستند. البته در این بازی حریف کلا سه موقعیت گل داشت که دوتای آن گل شد و شانس آوردیم سومی به تیر خورد. الان این بدشانسی گریبانگیر ما شده که راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم. به هر حال در یک مقطع ممکن است این اتفاق برای هر تیمی رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وقت تلف کردن بازیکنان الجزیره گفت: ما بازی اینها با الظفره را دیدیم. در آن بازی داور ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته بود. برای این بازی هم باید ۸ دقیقه وقت اضافه می گرفت. اگر داور به گلر الجزیره یک تذکر می داد این مشکلات به وجود نمی آمد اما اگر ما موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم دیگر این مسائل پیش نمی آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز