خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی جام ملت های آسیا؛

حریفان تیم ملی فوتبال فردا مشخص می شوند / ایران در سید یک

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۹۶

علی کفاشیان رئیس فدراسیون و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه برای حضور در مراسم قرعه کشی راهی شهر سیدنی استرالیا شدند.

قرعه کشی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ فردا چهارشنبه در شهر سیدنی استرالیا برگزار می شود و حریفان تیم ملی کشورمان در این رقابت ها مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرعه‌کشی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در حالی فردا چهارشنبه ششم فرودین‌ماه در استرالیا برگزار می‌شود، که علی کفاشیان رئیس فدراسیون و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه برای حضور در این مراسم راهی شهر سیدنی استرالیا شدند.

تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به شرح زیر است:
میزبان: استرالیا
قهرمان دوره گذشته: ژاپن
نایب قهرمان دوره گذشته: کره‌جنوبی
قهرمان مسابقات چلنج کاپ ۲۰۱۲: کره‌شمالی
قهرمان مسابقات چلنج کاپ ۲۰۱۴:(هنوز مشحص نشده است)
تیم‌های برتر گروه‌های ۵ گانه: عمان و اردن از گروه A، ایران و کویت از گروه B، عربستان، عراق و چین از گروه C، بحرین و قطر از گروه D و امارات و ازبکستان از گروه E

سیدبندی این دوره جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
سید A: استرالیا، ایران، ژاپن و ازبکستان
سید B: کره‌جنوبی، عربستان‌، امارات و اردن
سید C: قطر، عراق، چین و عمان
سید D: بحرین، کره‌ شمالی، کویت و تیم قهرمان چلنج کاپ ۲۰۱۴

در دوره گذشته این مسابقات که به میزبانی قطر برگزار شد تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم‌های عراق، امارات و کره‌ شمالی همگروه بود و طبق این سیدبندی ممکن است بار دیگر این ۴ تیم در یک گروه قرار بگیرند. همچنین احتمال رویارویی تیم ایران با تیم‌های کره‌جنوبی و قطر در یک گروه وجود دارد. یعنی تیم‌هایی که در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در یک گروه قرار داشتند.

شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار است در ۵ شهر سیدنی، ملبورن، کانبرا، نیوکسل و بریزبین برگزار شود، از روز ۱۹ دی‌ ماه تا ۱۱ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ در کشور استرالیا انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز