خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات با ۵ تیم لیگی بازی کردیم؛

گل محمدی: استقلال تحت فشار است / چیزی برای از دست دادن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۰۷

استقلال تیم پر مهره و با تجربه‌ای است و من امیدوارم که بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم چرا که نباید به استقلال موقعیت زمانی و مکانی بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه سه بازی حساس و فینال گونه پیش رو داریم درباره دیدار با استقلال گفت: آنها به دلیل نتایج اخیرشان تحت فشار روحی قرار دارند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران گفت: در ابتدای صحبت‌هایم سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم و شهادت یکی از مرزبانان کشورمان را که همه مردم را متأثر کرد تسلیت می‌گویم و امیدوارم مسئولان تلاش کنند تا سایر اسرا آزاد شوند و به خانواده‌هایشان برگردند.

وی اضافه کرد: درباره بازی با استقلال هم باید بگویم که بعد از مدت‌ها تعطیلی بازی‌های لیگ از سر گرفته می شود و سه بازی حساس در پیش داریم که برای همه تیم‌ها حساس است و حکم فینال را دارد و برای ما هم شرایط به همین گونه است اما امیدوارم که بازی فردا خوب و تماشاگر پسند از آب در بیاید.

سرمربی نفت ادامه داد: درباره استقلال هم باید بگویم که شرایط این تیم نسبت به یکی دو ماه قبل بهتر شده اما آنها در آسیا عملکرد خوبی ندارند. هر چند که من معتقدم این تیم نسبت به دو ماه قبل از نظر فنی پیشرفت داشته است و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. استقلال تیم پر مهره و با تجربه‌ای است و من امیدوارم که بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم چرا که نباید به استقلال موقعیت زمانی و مکانی بدهیم چرا که این موضوع کار ما را سخت می‌کند و باید طوری بازی کنیم که استقلال تحت فشار باشد.

گل‌محمدی ادامه داد: فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی خواهد بود و من مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد. در تعطیلاتی که گذشت ما آمادگی خودمان را حفظ کردیم و با اینکه کار سختی بود اما با ۵ تیم لیگ برتری بازی کردیم تا در شرایط مسابقه باقی بمانیم. خوشبختانه مصدوم و محروم هم نداریم و مصدومان مان به این بازی خواهند رسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، افزود: تیم ما نسبت به استقلال بار روانی کمتری احساس می‌کند چرا که انتظارات از استقلال بیشتر است و این بار روانی به ضرر استقلال خواهد بود چرا که ما چیزی برای از دست دادن نداریم و می‌رویم که بازی خوبی انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز