خبرگزاری کار ایران

هدف مان بازی زیبا نبود؛

دایی: بازی سخت و مهمی را بردیم / دو فینال دیگر را باید ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۲۲

هدف‌گذاری ما برای دیدار با داماش تنها کسب سه امتیاز بازی بود که خوشبختانه در نیمه اول به هدف خود رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازی خیلی سخت و بزرگی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، گفت: ما به دنبال انجام بازی زیبا نبودیم و هدفمان تنها کسب سه امتیاز این دیدار بود.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل داماش در نشست خبری درباره این بازی گفت: بازی خیلی سخت و مهمی را بردیم. ما نیمه اول بهتر از داماش بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به گل دست یابیم. اما در نیمه دوم تیم حریف با ارسال‌های بلند، فشار زیادی را به دروازه ما وارد کرد که خوشبختانه نتوانستند به گل دست یابند. ما سه فینال تا پایان رقابت‌های لیگ برتر در پیش داشتیم که موفق شدیم یکی از آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دو تای دیگر باقی مانده که تمام سعی خود را می‌کنیم تا از این دو فینال نیز با پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس افزود: به بازیکنان پرسپولیس به خاطر این برد تبریک می‌گویم زیرا در این زمینی که به بازی در آن عادت نداشتند، موفق شدند تیم حریف را شکست دهند و سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای کسب سه امتیاز این دیدار به رشت آمده بودیم، گفت: هدف‌گذاری ما برای این دیدار تنها کسب سه امتیاز بازی بود که خوشبختانه در نیمه اول به هدف خود رسیدیم و توپ را خیلی خوب در زمین به گردش درآوردیم. اما در نیمه دوم داماش برای رسیدن به گل، فشار زیادی را به دروازه‌مان وارد کرد که البته این طبیعی بود. آن‌ها فقط با ارسال توپ‌های بلند، سعی بر باز کردن دروازه ما داشتند. اما خدا را شکر خط دفاعی ما بدون ایراد وظایف خود را به خوبی انجام داد. به دلیل همین تاکتیک داماش، ما یک هافبک دفاعی بلند قامت را به تیم اضافه کردیم تا حملات آنها را خنثی کنیم که موفق به انجام این کار هم شدیم. ما دنبال انجام فوتبال زیبا در این دیدار نبودیم و تنها هدف‌مان کسب سه امتیاز بود که توانستیم به آن برسیم.

دایی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اعتراضات خود به داوری، گفت: به نظر من مربی داماش خیلی بیشتر از من به داور بازی اعتراض می‌کرد. البته طبیعت فوتبال این است و مطمئنا هیجان و احساس بازی به ما هم سرایت می‌کند. به نظر من مخصوصا در خطایی که بر روی پیام صادقیان صورت گرفت، بازیکن حریف با زانو او را مورد اصابت قرار داد که می‌توانست از زمین بازی هم اخراج شود. چرا شما نمی‌گویید مربی داماش دائما از خط خارج می‌شد و با داور بازی صحبت می‌کرد. اما من در محوطه قانونی خود بودم و از حق تیم خود دفاع می‌کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز