خبرگزاری کار ایران

برای بازدید از ۶ شهر ایران؛

بازرسانAFC اردیبهشت به ایران می آیند / بررسی میزبانی جام ملت ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۷۹

فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ اعلام آمادگی کرده که در همین راستا ۶ شهر برای برگزاری این رقابت‌ها به AFC معرفی شده است.

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسبا برای بازدید از امکانات ۶ شهر ایران جهت میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ به ایران می آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این بازدید از امکانات فرودگاهی، هتل، زمین های تمرین و وزشگاه های شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اصفهان و تبریز بازدید خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال ایران از مدت‌ها قبل برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ اعلام آمادگی کرده که در همین راستا ۶ شهر فوق برای برگزاری این رقابت‌ها به AFC معرفی شده است.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص رقیبان ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ گفت: به نظر می‌رسد رقیب اصلی ما امارات باشد و در حال حاضر نیز بازرسان AFC در این کشور هستند. البته عربستانی‌ها نیز خود را به عنوان میزبان این رقابت‌ها معرفی کرده اند و از این موضوع مطمئن هستند اما معتقدم که نباید این صحبت آنها را چندان جدی گرفت.

وی افزود: آبان‌ماه امسال میزبان دور بعدی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ از سوی AFC مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز