خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف یک نیمه ای فولاد مقابل حریف ازبک

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۳۹

در ۴۵ دقیقه نخست بازی زیبایی را شاهد نبودیم که هر دو تیم در گلزنی ناکام بودند تا با سوت قاضی میدان دست خالی به رختکن بروند.

فولاد خوزستان در نیمه نخست مقابل حریف ازبک خود به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز در شهرهای مختلف آسیا در حال پیگیری است که در گروه B از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه الغدیر شهر اهواز تیم فوتبال فولاد مقابل بنیادکار ازبکستان قرار گرفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در این دیدار فولاد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای بازی بازیکنان فولاد سعی می کردند خود را به دروازه نماینده ازبک ها برسانند و چند موقعیت خوب را خلق کردند که البته ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی در دقیقه ۱۰ یکی از موقعیت های خوب فولاد بود که ضربه کاپیتان فولاد روی تور دروازه بنیادکار نشست.

در ادامه هر دو تیم صاحب موقعیت های نصف و نیمه ای شدند که البته راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند و سهم بنیادکار در ایجاد موقعیت کمی بیشتر از فولاد بود ولی دو تیم در غیاب چند بازیکن اصلی خود پای به این میدان گذاشته بودند و به همین دلیل در ۴۵ دقیقه نخست بازی زیبایی را شاهد نبودیم که هر دو تیم در گلزنی ناکام بودند تا با سوت «محمد»، قاضی عراقی این میدان، دست خالی به رختکن بروند.

در دیگر دیدار این گروه الجیش از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف الفتح خواهد رفت.

همچنین در گروه F تیم فوتبال سنترال کوئیست استرالیا موفق شد با یک گل برابر بیجینگ گوآن چین به پیروزی برسد تا به رده نخست صعود کند. سیپ در دقیقه ۷۳ گل برتری تیم سنترال را به ثمر رساند. ضمن اینکه ژانگ ژیژه بازیکن بیجینگ در دقیقه ۶۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد. در دیگر دیدار این گروه تیم های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و سانفرس ژاپن از ساعت ۱۵در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم همراه بود. در جدول ان گروه سنترال کوئیست استرالیا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه F شد. اف‌سی سئول کره‌جنوبی با ۵ امتیاز، سانفرس ژاپن با ۵ امتیاز و بیجینگ گوان چین نیز با ۵ امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه H نیز تیم کاوازاکی ژاپن موفق شد ۲ بر یک از سد وسترن سیدنی نماینده استرالیا بگذرد تا خود را ۶ امتیازی کند و در رده سوم جدول همچنان به دنبال راهی برای صعود باشد. در این گروه گویژو ره‌نه چین به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی فته که تا پایان نیمه نخست این بازی یک بر یک مساوی در جریان است.

برنامه سایر دیدارهای روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه B:

فولاد خوزستان ایران - بنیادکار ازبکستان
الجیش قطر - الفتح عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه

گروه C:
* تراکتورسازی تبریز ایران - العین امارات، ساعت ۱۸، ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز

گروه D:

الاهلی امارات - سپاهان ایران، ساعت ۱۹:۵۰، ورزشگاه راشد شهر دبی
الهلال عربستان - السد قطر، ساعت ۲۰:۲۰، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

گروه F:

سنترال کوئست(یک) - بیجینگ گوان(صفر)

اف‌سی سئول کره‌جنوبی(۲) - سانفرس ژاپن(۲)

گروه H:

* کاوازاکی فرونتال ژاپن(۲) - وسترن سیدنی استرالیا(یک)
* گویژو ره‌نه چین(یک) - اولسان هیوندای کره‌جنوبی(یک) … در حال برگزاری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز