خبرگزاری کار ایران

می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم؛

فرکی: فولاد تیم خطرناکی شده است / هنوز صعودمان قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۵۶

در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان صورت گرفت، اشتباهات تیم کمتر شد، تمرکز بازیکنان بالاتر رفت و در نهایت تنها یک بار توانستیم از فرصت بدست آمده استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به عملکرد خوب تیمش برابر بنیادکار ازبکستان گفت: فولاد در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به تیمی خطرناک برای حریفان تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی شامگاه سه‌شنبه و پس از پیروزی تیمش برابر بنیادکار ازبکستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی سخت ولی خوبی بود. از ابتدای بازی با هدف پیروز شدن کار خود را آغاز کردیم ولی در نیمه اول نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم و این چیزی بود که تیم حریف منتظر آن بود.

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان صورت گرفت، اشتباهات تیم کمتر شد، تمرکز بازیکنان بالاتر رفت و در نهایت تنها یک بار توانستیم از فرصت بدست آمده استفاده کنیم و گل پیروزی بخش را به ثمر برسانیم. تیم ما در این بازی می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند ولی متاسفانه با وجود اینکه در نیمه دوم فضا برای نفوذ بازتر بود، نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین عنوان کرد: تیم حریف از ابتدا به دنبال یک بازی بسته بود ولی بعد از گل خوردن، فضا برای نفوذ ما بازتر شد و حریف به بازی مستقیمی روی آورده بود تا گل خورده را جبران کند ولی فولاد عملکرد خوبی از خود نشان داد.

فرکی در ادامه بیان کرد: سه امتیاز این بازی برای ما خیلی با ارزش بود و جا دارد از هواداران خود که در این پیروزی نقش تعیین کننده‌ای داشتند، تقدیر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان گفت: ما هیچگاه از قبل خود را پیروز بازی‌ها نمی‌دانیم ولی امیدوار در بازی با الجیش بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و صعود را قطعی‌تر کنیم.

از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم این رقابت های امروز تیم های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در اهواز به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با گل دقیقه ۷۶ ایوب والی این بازی را به سود خود به پایان برد.

فولاد با این پیروزی هشت امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز